افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برگزاری مراسم درختکاری با حضور فرماندار کهگیلویه و شورای اداری/موسوی؛ ٩٠هزار اصله نهال در عرصه های کهگیلویه غرس می شود /کهگیلویه همچنان پایلوت طرح بادامکاری در کشور
06 مارس 2022 - 23:08
فرماندار کهگیلویه گفت : با محوریت منابع طبیعی شهرستان بالغ بر ٩٠ هزار اصله نهال در عرصه های کهگیلویه غرس می شود.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، طی مراسمی با حضور دانش اموزان ,مردم و مسئولین شهرستان کهگیلویه روز درختکاری با غرس نهال در پارک جنگلی دشت مازه دهدشت گرامی داشته شد .

فرماندار کهگیلویه در حاشیه این مراسم گفت : با محوریت منابع طبیعی شهرستان بالغ بر ٩٠ هزار اصله نهال در عرصه های کهگیلویه غرس می شود.

موسوی اصل با بیان اینکه کهگیلویه همچنان پایلوت اجرای طرح بادامکاری در کشور است تصریح کرد : هم اکنون ١٧ هزار هکتار عرصه در کهگیلویه تحت طرح بادامکاری و جنگل کاری وجود دارد و افزایش این سطح در برنامه های آتی شهرستان پیش بینی شده است .

رییس شورای حفاظت از منابع ملی شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد :حفاظت و صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه و مسئولیت همگانی است و برای رسیدن به توسعه پایدار به فرهنگ جامعه انسانی نیازمند است .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...