افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6279 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
قطار تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت / مدیرکل نوسازی مدارس تغییر می‌کند
27 فوریه 2022 - 20:32
قطار تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت. بعد از تغییر مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه یاسوج، اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس جهاد کشاورزی استان، اداره‌کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان و فرمانداران، آهنگ تغییر برخی مدیران اقتصادی و عمرانی نیز شنیده می‌شود
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت. بعد از تغییر مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه یاسوج، اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس جهاد کشاورزی استان، اداره‌کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان و فرمانداران، آهنگ تغییر برخی مدیران اقتصادی و عمرانی نیز شنیده می‌شود.

شنیده می‌شود که مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه تغییر قرار گرفته است. می‌گویند که سید رضا حسینی‌نیک که از نیروهای انقلابی و اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد است برای مدیریت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده و به زودی در این جایگاه قرار می‌گیرد.

حسینی‌نیک از مدیران باسابقه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی از سال ۸۴ تا ۸۶ بسیج سازندگی سپاه فعالیت می‌کرده همچنین از سال ۸۶ الی ۹۸ به مدت ۱۲ سال مسئول نمایندگی نوسازی شهرستان‌های گچساران و باشت و و سر ناظر پروژه ها بوده است.

نظارت عالیه استانداری در باشت گچساران و بهمئی و همچنین مشاور فرماندار گچساران در زمان حبیبی فرماندار وقت و از سال ۹۸ به عنوان معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده است.

حسینی همچنین عضو نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد و ناظر پروژه های اجرایی بوده است.

دیدگاه های مردم

  1. حداقل اسم مدیر فعلی بگو

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...