افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه
27 فوریه 2022 - 16:55
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در اين شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سید محمد موسوی” اظهار داشت: این طرح با مشارکت يگان هاي انتظامي و با تعامل پليس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محلهاي پر تردد و ميادين شهر با هدف ارتقاء نظم و امنيت و آسايش و آرامش مردم با محوريت پيشگيري از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهاي فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسيکلت هاي فاقد مدارک و مزاحم به امنيت و آسايش مردم به مرحله اجراء در آمد.

وي افزود: در اين طرح ۳۱۷ دستگاه خودرو اعمال قانون، ۱۲ دستگاه خودرو فاقد پلاک، پلاک مخدوش و شيشه دودي و ۱۳ دستگاه موتورسيکلت توقيف و به پارکنيگ انتقال داده شدند.

موسوی تصریح کرد: مأموران در ادامه اين طرح ۲ نفر متهم تحت تعقيب و ۱ نفرخرده فروش موادمخدر دستگیر، تعدادي سلاح سرد ،مقداري سيم و کابل برق، يک دستگاه موتور آب، گرم مواد مخدر، ۲ حلقه وافور کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرحهاي مختلف انتظامي، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرايم و ناهنجاري اجتماعي در شهرستان، از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به به شناسايي جرم ودستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...