افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار ه‍یئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان/ آیت الله حسینی :بیمارستانهای استان تکمیل شوند/غلامنژاد: دولت باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، و دولتی باشد که هدف آن خدمت به مردم، و فساد ستیزی در دستور کار قرار گیرد
27 فوریه 2022 - 14:38
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، در این دیدار ایت الله حسینی ضمن خوش امد گویی، تسلیت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) بیان کرد :امروز دراستان نیازمندیهای زیادی داریم و کرونا مشکلات عدیده ای به وجود اورده است و از فواید این بیماری این است که جهشی درحوزه علم به وجود اورده است،
فلسفه بیماری این است که انسان بیندیشد ، فکر کند و به درجات عالی برسد .

نماینده ولی فقیه افزود : نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به کرونا دربحث واکسن خوب عمل کرده است و این بیماری تقریبا کنترل شده که انشاالله خدا کمک میکند.

سید نصیر حسینی بیان کرد : بیمارستان هایی هست که نیمه کاره مانده اند اینطور که مشخص است استاندار گفته تامین اعتبار شده است باید بیمارستانها ساخته شوند وپزشكان لازم مستقر شوند.

وی افزود : در بحث درمان ، نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی به صورت رایگان ارائه میدهد ، خدمات نظام جمهوری اسلامی برای جامعه تبیین شود .

ایت الله حسینی بیان کرد : در حوزه درمان باید عملکردها گفته شوند ، ساخت بیمارستانها و خدمات بیان شوندو در این حوزه از نیروهای توانمند استفاده شود و به تخصص توجه ویژه شود .

دکتر غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابیان اینکه ما اعضای هیئت رئیسه دانشگاه امده ایم که در بطن ورود با ما همکاری کنید ومارا از همراهی هایتان محروم نکنید و کمک کنید بیان کرد : در عرصه میدانی وارد شده ایم مخصو صا در شرایطی که کادر سلامت ما در میدان با بیماری کرونا میجنگند، نیازمند همراهی دستگاه ها هستیم .

غلام نژاد گفت : مولفه های زیادی بر سلامت حاکمند بی کاری فقر ، شغل ، امنیت غذایی و .‌.. که انتظار داریم در صورت امکان در این مسیر پرخطر مارانظارت کنید و کمک کنید که در این مسیر سخت بتوانیم در راه اعتلای سلامت مردم استان و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی قدمی برداریم .

دکتر غلام نژاد اظهار کرد :دولت باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، و دولتی باشد که هدف آن خدمت به مردم، و فساد ستیزی در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...