افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مصوبات جدید سی و دومین جلسه ستاد کرونا شهرستان کهگیلویه از زبان رئیس شبکه بهداشت و درمان
26 فوریه 2022 - 0:19
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: سی و دومین جلسه ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: در این جلسه که ساعت ۱۶ و سی دقیقه عصر امروز در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، تعطیلی تالارهای پذیرایی و اماکن ورزشی سرپوشیده در سطح شهرستان مصوب گردید.
تقوی ادامه داد: آموزش حضوری و گروهبندی شده و یک روز در میان مقطع ابتدایی و همچنین متوسطه های اول و دوم با جمعیت زیر یکصد نفر دانش آموز و با گروههای کلاسی حداکثر ۱۵ نفری، آموزش حضوری وگروهبندی شده و همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مهد کودک ها از جمله دیگر مصوبات امروز ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه می باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه با تاکید بر این مهم که مصوبات این جلسه از شنبه هفتم اسفند لغایت پایان هفته اجرایی خواهند شد، اظهار داشت: تشدید نظارت بر فعالیت اصناف مختلف و بازاریان، کافه باغ ها و همچنین مراسمات تشییع و خاکسپاری و برخورد با متخلفان و ناقضین شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا از دیگر مصوبات سی و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه می باشد.
تقوی در پایان اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا و در پی تعطیلی تالارها تمامی دفاتر ثبت ازد‌واج نیز موظف به ثبت ازدواج با حضور زیر ده نفر همراه در محل دفترخانه خواهند بود.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...