افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6278 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در ادامه بازدید های میدانی؛ روستاهای کوشک ،چغل، راک ،دوریزگان و دشت مازه میزبان مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه بودند
22 فوریه 2022 - 14:13
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در ادامه بازدید های میدانی از مدارس روستایی کوشک ،چغل،راک،دوریزگان و دشت مازه بازدید بهداشتی،آموزشی و نظارتی کرد.
پ
پ

گزارش عصرزاگرس به نقل از “روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه”مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از مدارس روستایی کوشک،چغل،راک،دوریزگان و دشت مازه بازدید بهداشتی،آموزشی و نظارتی کرد.

در ادامه بازدید های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از تمام روستای این شهرستان در دومین روز از ماه اسفند وارد روستاهای کوشک،چغل،راک،دوریزگان و دشت مازه شد.

گنجی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس گفت:با توجه به ورود سویه جدید کردنا اُمیکرون در سطح شهرستان انتظار می رود مدیران مدارس موارد بهداشتی را با جدیت پیگیری کنند و از ورود دانش آموزان دارای علائم سرماخوردگی به مدرسه خود داری کنند.

وی پس از گفتگو با مدیران،معلمین،اهالی روستا و بررسی فیزیکی مدارس تسریح کرد؛در بازدید های صورت گرفته از مدارس روستاها ما کمبودها،نواقصات و مشکلات را مشاهده و یادداشت می کنیم و در جلسات شهرستانی،استانی مطرح خواهیم کرد.

این مسئول از نظارت مستمر راهبران آموزشی بر کلاس های درس گفت و بیان داشت:در راستای نظارت بر روند آموزش در روستاها گزارشات مربوط به راهبران را بررسی و در صورت مشاهده کم کاری،افت تحصیلی و یا ترک تحصیلی اقدامات حمایتی خود را در کمترین زمان انجام می دهیم.

گنجی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اهداء بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان و تشویق کلامی، آنها را به یادگیری و ادامه تحصیل در مراحل بالاتر ترغیب کرد.

 

 

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...