افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
عزم دولت در حمایت از پروژه های عمرانی “آبی” جدی است
11 فوریه 2022 - 20:16
فرماندار کهگیلویه : فرماندار کهگیلویه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهدشت گفت : مدیریت منابع آبی در راستای رونق اقتصاد کشاورزی از برنامه های راهبردی دولت در این منطقه خواهدبود.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سید عبدالعزیز موسوی مدیریت آب و رونق تولید کشاورزی را از مهمترین اولویتها واهتمام دولت برای رشد و توسعه این شهرستان عنوان و تصریح کرد: پروژه عمرانی آبرسانی به اراضی کشاورزی دهدشت غربی بعد از وقفه یکساله اکنون با در نظر گرفتن اعتباری بالغ بر١٠٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات مناطق محروم فعال می شود و عملیات اجرایی آن بزودی از سر گرفته می شود .

وی افزود : با همدلی که مسئولین و مردم در حمایت از ضرورت احداث پروژه سد آبریز داشتند این مهم نیز نهایی شده است .

وی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارکه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به نقش بی بدیل امام (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: از سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل مبارزات خود را علیه رژیم شاه آغاز کرد و بعد از سالها با حضور مردم  انقلاب به پیروزی رسید.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه استقلال سیاسی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی است تصریح کرد :امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور با پیشینه تاریخی پرعظمت، اقتدار منطقه‌ای و جهانی را به ملت ایران برگردانده است.

وی با بیان اینکه ما در تمامی بخش ها حرکت و پیشرفت کرده ایم خاطر نشان کرد : فراهم كردن زيرساخت هاي اوليه در دورافتاده ترین روستاها اقدامي مفيد و موثر از سوي نظام اسلامي در ماندگاري روستاييان و نشان کار آمدی نظام اسلامی است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...