افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جوانان فرازبام خائیز دهدشت قهرمان ایران شدند
07 فوریه 2022 - 0:28
تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت برای چهارمین بار متوالی در رده پایه قهرمان کشور شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، از ساعت ۱۲ ظهر امروز  ۱۷بهمن ۱۴۰۰ ،سالن شهید سجادی هندبال اصفهان میزبان فینال قهرمانی جوانان ایران بین دو تیم مدعی ذوب آهن اصفهان و فرازبام خائیز دهدشت بود که در پایان این فرازبام بامی ها بودند که با انجام یک بازی زیبا ،هماهنگ و سرعتی حریف خود را شکست داده و بر بام هندبال جوانان ایران ایستادند.

جوانان فرازبام خائیز دهدشت که با عادت اتخاذ تاکتیک های مدرن خاصا در فاز دفاعی با الگو گیری از هندبال روز دنیا عرصه را بر حریفان تنگ می کنند در این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲٠ حریف خود را شکست دادند.

شاگردان مهدی آزاد منجیری و مجید پارسایی با روحیه بالا و مثال زدنی اعتماد به نفس بالایی دارند به گونه ای با دریافت یگ گل حس جبران و با افزایش گل ها انرژی بیشتری می گیرند و نکته جالب تر آمادگی بالای بدنی تیمی است که علی رغم حضور در مسابقات مختلف کشوری و حضور قریب به اتفاق بازیکنان تیم در اردوهای تیم های ملی هیچگاه از فرم بدنی خود خارج نمیشود و این به نظر محصول مدیریت درست باشگاه،تمرینات منظم ،نظارت درست تیم فنی و ثمره ساعت ها و روزها تلاش منظم کادر فنی ،مدیریتی وبازیکنان این تیم است.

این چهارمین قهرمانی پیاپی  رده های سنی فرازبام خائیز دهدشت در سطح ملی در ماه های اخیر بود.

فرازبام، پیش از این قهرمان جوانان باشگاه های ایران در یاسوج ،نونهالان ایران در یزد ،نوجوانان باشگاه های کشور در اصفهان و امروز قهرمان جوانان باشگاه های لیگ برتری و آکادمی های ایران شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...