افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بخشدار مرکزی کهگیلویه معارفه شد(+تصاویر)
31 ژانویه 2022 - 12:54
با حکم علی احمد زاده استاندارکهگیلویه و بویر احمد بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه منصوب و مراسم معارفه ی وی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه طی ایینی سازمانی معارفه بخشدار مرکزی به ریاست فرماندار و با حضور فتاح محمدی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد و علیرضاطاهری پناه از کارکنان فرمانداری کهگیلویه به این سِمت منصوب گردید.
پیش از این سیدشرمت اله حسینی پرور عهده دار این مسئولیت بود.وی از سال ٩٢ به مدت٨ سال و از زمان شروع دولت پیشین و در مجموع ١٢ سال در وزارت کشور عهده دار سمت بخشداری بود.
طاهری پناه از پرسنل رسمی وزارت کشور و فرمانداری کهگیلویه است. وی همچنین از چهره های جانباز دفاع مقدس نیز می باشد.
فرماندار کهگیلویه در این مراسم بابیان اینکه فلسفه جابجایی افرادسازمانی در مناصب تحول افرینی در راستای رفع مشکلات است تصریح کرد : باید تلاش کرد فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی منجر به حل مشکلات مردم و ایجاد توسعه بیشتر شود.
وی با اشاره به مصادیق خدمت از منظر امام و رهبری انقلاب خاطرنشان کرد : پذیرش مسئولیت های گذرا امانت و پذیرش نوکری مردم است; در صورتی از سوی مدیران ادعا نیست که خروجی آن پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردم باشد.

وی خطاب به بخشدار جدید بخش مرکزی گفت: امیدوارم بتوانید با خدمت همه جانبه به روستاییان شریف و تعامل با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش و روستا، در مسئولیت محول شده با نشاط بیشتر از پیش موفق و موید باشید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...