افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آحاد مردم خدمات نظام را برای نسل جوان بیان کنند/احداث سد آبریز برای توسعه کشاورزی و افزایش اشتغالزایی ضروری است
28 ژانویه 2022 - 20:31
امام جمعه سوق؛ نماز جمعه شهر سوق امروز بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام کیانی اصل برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، خطیب جمعه سوق در خطبه دوم نمازجمعه با تبریک فرارسیدن دهه فجر بر هرچه باشکوه تر برگزار نمودن این دهه تاکید کرد.

حجت الاسلام کیانی اصل بابیان اینکه انقلاب اسلامی یک حادثه منطقه ای نبود بلکه یک حادثه جهانی و یک حادثه تاریخی بود.

وی گفت: دهه فجر بهار جهاد تبیین است و امروز جهاد تبیین یک ضرورت اساسی برای ما هست.

خطیب جمعه سوق ادامه داد: تبیین یعنی باید بدانیم که پرسش های جامعه ، دشمنانه یا سیاسی نیست بلکه گاهی اوقات به حق است و باید پرسش ها را بشناسیم و پاسخ مناسب به آنها بدهیم.

حجت الاسلام کیانی گفت: ما باید حوادث انقلاب را تبیین کنیم ؛ تبیین یعنی روشنگری ، یعنی پیشرفت ها را برای مردم بیان کنیم ، کوتاهی ها و عقب ماندگی ها را بیان کنیم ، اگر مشکلاتی وجود دارد برای مردم بازگو کنیم ، با مردم روراست باشیم و مردم را در جریان امورات قرار دهیم ، هر جا خدمتی کردیم به مردم ارائه بدهیم ، هرجا هم نتوانستیم علتهای نتوانستن را برای مردم بیان نماییم.

وی تاکید کرد: امروز تمام این سیاه نمایی ها ، نفرت پراکنی ها ، یاس آفرینی ها ، تشویش ها و اعتماد جدایی ها که دشمن به کار می برد فکر و باور مردم را نشانه میگیرد و در صدد آشوب و فتنه و برهم زدن نظم اجتماعی است؛ اگر ما جهاد تبیین را نداشته باشیم ، دشمن در این عرصه پیروز می شود.

کیانی اصل بیان داشت: امروز متاسفانه برخی از مسئولان ما زبانشان از بیان خدمات نظام اسلامی الکن است ؛ مشکلات است ، فقر و بیکاری هست ، گرانی هست : اما مسئولان ضمن اذعان به مشکلات و تلاش برای حل مشکلات ، باید خدمات نظام و انقلاب را برای مردم بیان کنند و رودربایستی و استرس نداشته باشند و با کمال افتخار و عزت خدمات را بیان کنند.

وی گفت: نه تنهامسئولان بلکه مردم عزیز و شریف و انقلابی ، رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان و تمام کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند هم باید پای کار باشند ، خدمات نظام و انقلاب را برای نسل جوان و نوجوان بیان کند _ مخصوصا در این ایام دهه فجر که دشمنان دارند سیاه نمایی می کند._

وی با محکومیت جنایات وحشیانه عربستان و امارات به مردم مظلوم یمن اظهارداشت: عربستان و امارات ، عالوه بر محاصره همه جانبه مردم یمن با قطع اینترنت و اخلال در سیستم اطلاعات یمن ، جلوی خبر رسانی صادقانه و بیطرفانه را گرفته اند و نمیگذارند فریاد مظلومیت این ملت به گوش جهانیان برسد. البته بدانند که این رویارویی برای متجاوزان تبدیل به یک کابوس برای آنها خواهد شد و اگر ادامه ببدهند ، امارات دیگر امنیت نخواهد دید و تداوم حملات به امارات باعث فرار سرمایه گذاران خارجی خواهد شد.

خطیب جمعه سوق تاکید داشت: مقامات ابوظبی باید خودشان را کنار بکشند تا از حملات انصارالله یمن در امان باشند.

حجت الاسلام کیانی اصل در ادامه خطبه بیان کرد: ۱۴ بهمن ، ولادت با سعادت امام باقر علیه السلام و شب لیله الرغائب است.

کیانی اصل گفت: امام دو نهضت مهم و اساسی را انجام داد : ۱ .مبارزه با جریان تحریف اسلام و مصون سازی اسلام در برابر انحرافات و بدعتو دوم هم، اعتلا بخشی به تشکیلات شیعی ، ایجاد یک چارچوب ویژه برای شیعیان به عنوان گروه مومن و پاسدار و میراث حقیقی اسلام و شریعت و احکام قرآن می باشد.

امام جمعه سوق در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم، متاسقانه دشتهای تشنه کهگیلویه در مجاورت مارون سال ها است کویری از درد شده است. حداث سد آبریز از وعده هایی بود که مسئولان برای رونق کشاورزی دادند ولی مردم همچنان منتظر وعده های مسئولان هستند ؛ احداث این سد ، گام خوبی برای اشتغال در بحث کشاورزی و توسعه باغبانی و افزایش بیش از ۶۰ هزار تن محصوالت استراتژیک را درپی خواهد داشت.

وی گفت: از وزیر محترم نیرو و مسئولان ذیربط درخواست می کنیم که به این مطالبه به حق مردم رسیدگی کنند.

وی در پایان سخنانش راهیابی مقتدرانه تیم ملی ایران به جام جهانی که با غیرت و همدلی و تلاش همه مربیان و بازیکنان و دعای مردم منجر شد و باعث شور و شادی و نشاط در بین ملت ایران گردید را تبریک و از بازیکنان و مربیانی که باعث این شور و شادی شدند قدردانی نمود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...