افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
با حضور میدانی دادستان؛ مرحله اول طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دهدشت اجرا شد(+تصاویر)
26 ژانویه 2022 - 11:27
با حضور میدانی دادستان کهگیلویه سرپرست فرماندهی انتظامی معاون دادستان و برخی از قضات دادگستری و مجموعه نیروهای انتظامی مرحله اول طرح ارتقاء امنیت اجتماعی روز سه شنبه در دو نقطه از شهر دهدشت اجرا شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه گفت؛ مرحله اول طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در دو نقطه چهارراه جانبازان واقع در کمربندی سوم و پارک شهید دستغیب در ورودی شهر از سمت بهبهان اجرا شد.

سعید کریمی زاد اظهار کرد: این طرح در سراسر استان در حال اجرا می باشد و در شهرستان کهگیلویه با مرکزیت دهدشت با حضور و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی و مجموعه قضایی انجام شد.

وی افزود؛ در حین اجرای این طرح سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، قداره، همچنین مواد مخدر، اموال مسروقه از جمله سیم و کابل برق، مشروبات الکلی، سلاح شکاری از خودروها کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: تعداد ۱۵ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در این راستا توقیف و به پارکینگ منتقل و افرادی از جمله دو نفر متهم متواری نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کریمی زاد اظهار داشت: مرحله دوم این طرح در دیگر مناطق جرم خیز شهر اجرا و هدف از اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم و ارتقا امنیت است.

مدعی العموم شهرستان کهگیلویه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سه بعدی امنیت جانی، امنیت مالی و امنیت اجتماعی و اقتصادی اجرا می شود.

 

دیدگاه های مردم

  1. دادستان و نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی توی میدان برچ علیشیر خودشون را نشون دادن اگه میخواهید واقعا تو میدان باشید برید خونه های اون مردم بی گناه حامی قانون برچ علیشیر را از نزدیک ببینید تا ما قبول کنیم که واقعا تو میدان هستید دوتا چاقوی آشپزخونه ای از ماشین ها میگیرید همه فضای مجازی را پر می کنید از خط قرمز ما امنیت مردم وجهنم مردم امنیت دارن خودتون جمع جور کنید تصاویر خونه های مردم تا اومدن وضعیت اون موقع مشخص میشه خط قرمز امنیت مردمه را از نزدیک ببینید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...