افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تجمع کارگران شهرداری یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/شهرداری یاسوج بجای مدیریت ضعیف کشی می‌کند
22 ژانویه 2022 - 13:36
کارگران شهرداری یاسوج به دلیل نابسامانی در پرداخت حقوق و مزایا و معوق شدن 5 ماه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند
پ
پ

به گزارش  عصـرزاگــرس، یکی از کارگران شهرداری در گفتگو با خبرنگاران گفت: کارگرانی در شهرداری هستند که 20 سال است بصورت شرکتی مشغول به کار هستند.
وی گفت: پیمانکار عیدی چندین ساله ما را برداشته، شهرداری هم ضمانت نامه اش را داده است، شکایت کرده ایم، شهرداری می گوید به من ربطی ندارد! اگر ربطی به شهرداری ندارد چرا ضمانت نامه پیمانکار را داده اند؟
وی افزود: نیروی شهرداری که زحمات زیادی می کشد، جلوی آبگرفتگی را بگیرد و برف روبی می کند، زباله ها را جمع آوری می کند، اصلا فکر می کنند که 400 نیرو دارند زحمت می کشند؟ شهرداری اگر ورشکسته شده درش را ببندد، تا تکلیف معلوم شود. هر بانکی هر مطالبه ای که از شهرداری دارد، سریع حسابش را می بندد، چرا انقدر شهرداری ضعیف است؟

یکی دیگر از کارگران گفت: همه کارگران از تأسیسات، نقلیه، عمران، آسفالت، هر چند سال یکبار مشکلات را پیگیری می کنیم، متأسفانه ما را تهدید می کنند، حتی بعضی از بچه ها کرایه برای سرکار أمدن را ندارند، پول کرایه تاکسی شان را قرض می کنند.
یکی دیگر از کارگران نیز گفت: ما اعتصاب نکرده ایم، بلکه تجمع کرده ایم، برای اینکه مشکلاتمان را بیان کنیم، حدود 5 ماه است که حقوق نگرفته ایم، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد آیا سزاوار است کارگر 5 ماه حقوق نگیرد، بعد بجای اینکه احترامش کنید، تهدیدش می کنید که اخراج می کنیم؟ ما با این شرایط روبرو هستیم، از دست اندرکاران امور شهری تقاضا داریم رسیدگی کنند و دغدغه داشته باشند. اگر نظافتچچی یک روز نظافت نکند، چه بلایی بر سر این شهر می آید؟

دیدگاه های مردم

  1. شهرداری جدول کمربندی پل سوم بشار را بکشد تا بتوانیم در زمان باران با مشکل روبرو نشویم

    پاسخ
  2. در این شرایط بد اقتصادی کارگری که حقوق خود را دریافت نمیکند چگونه خانواده تحت تکفل این کارگر گذران زندگی مینماید. دیگر ظلمی بالاتر از این هست …چرا ادعای اسلامی گری مینماییم…

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...