افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6255 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار جمعی از جوانان شهرستان لنده با استاندار
18 ژانویه 2022 - 0:22
جمعی از جوانان شهرستان لنده با استاندار دیدار و گفتگو کردند که در این دیدار مشکلات و موانع توسعه شهرستان لنده از سوی جوانان مطرح شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،جمعی از جوانان شهرستان لنده با استاندار استان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مشکلات و موانع توسعه شهرستان لنده از سوی جوانان مطرح و به بحث گذاشته شد.

در این دیدار سید مجتبی بنی هاشمی گفت : شهرستان لنده به شهرستان دارالمومنین ، شهرستان اولین ها و شهر شهید پرور معروف است و انتظار داریم استاندار فهیم و انقلابی از نزدیک مشکلات و موانع شهرستان لنده را رصد کند.

مسول سابق بسیج دانشجویی افزود : اولین مدرسه و اولین مسجد در شهرستان لنده احداث شد و این شهرستان با این شاخص ها هنوز محروم و از اولین ها برخوردار نیست.

بنی هاشمی گفت : هنوز بعد از گذشت شش ماه شهردار شهرستان لنده مشخص نشده که در این مورد اقدام انقلابی استاندار محترم استان را میطلبد.

وحید محمدی زاده فعال رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: متاسفانه شهر لنده شهردار ندارد و مردم از این موضوع گله مند هستند و در این مهم آقای شهامت مدیرکل امور شهری کوتاهی کرد و بسیاری از مشکلات به ایشان بر میگردد.

وی افزود:آقای شهامت بجای اینکه آرامش و تعامل را به شورای شهر برگرداند،یکی از عاملین اصلی تعلل در انتخاب شهردار لنده میباشد و انتظار داریم مجموعه استانداری و به خصوص حضرتعالی بصورت ویژه به این پروژه مهم ورود و قانون را اجرا کنید.

در ادامه مصطفی محمدی یکی دیگر از جوانان شهرستان لنده گفت : از استاندار محترم تقاضامندیم از نیروهای توانمند و انقلابی شهرستان لنده در جایگاه های استان منصوب کند. استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: درب اتاق من به روی همه جوانان و مردم انقلابی و جهادی باز هست و از آنها مشاوره میگیرم و بدون شک ما هم از این جوانان انقلابی حمایت قاطع و حتی در پست های مدیریتی از آنها استفاده می‌کنیم.

دکتر احمد زاده افزود: مشکل شهرداری لنده از عدم هماهنگی اعضای شورای شهر لنده است وی همچنین خاطرنشان کرد بزودی تعدادی از مدیران کل تغییر خواهند کرد. دکتر احمدزاده با صراحت بیان کردند، اگر شورای شهر لنده نتواند شهردار انتخاب کند شورای شهر لنده منحل میشود و یک شهردار انقلابی و متخصص از شهر لنده انتخاب میکنیم.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...