افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جناب مومن نسب یک سوزن به آقای هاشمی میزدی یک جوالدوز به دیگران
17 ژانویه 2022 - 11:30
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین عصرزاگرس می باشد و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیز نیست شما می توانید با ارسال یادداشت مطلب فوق را کنید.
پ
پ

عصرزاگرس/سید سعید علوی اصل؛ شهرام مومن نسب سر تیم رسانه ای عدل هاشمی پورکه پس از شکست در اسفند ۹۸ و استخدام شائبه دار در شرکت نفت به یک بار از دنیایی سیاست در کهگیلویه بزرگ غیب شده بود اخیرا و پس از عزل محمود مومن نسب از مدیر کلی استانداری سرو کله اش پیدا شده است در مرقومه ای از حجت الاسلام والمسلمین موحد و دفاتر ایشان بخاطر شکایت از هتاکان و نه منتقدین، دست بقلم شده اند‌

ولی کیست که نداند سیاست آلوده حاکم بر فضای مجازی و رسانه و قلدر بازی های چماق بدست در کهگیلویه عصاره دوره ۴ ساله نماینده شریف شما و تیم رسانه ای ایشان است.

آقای مومن نسب شما که لالایی بلدی چرا همین سخنان را در طی ۴ سال به آقای هاشمی و تیم رسانه ای ایشان گوشزد نکردید .
آن نوشته ی یزید قاجاری توسط لژیونر رسانه‌ی تیم هاشمی (ر خ) بر علیه موحد را به یاد دارید؟
مگر نه این بود که آقای هاشمی بارها از رسانه های کهگیلویه در محاکم قضایی شکایت نمودند (نمونه بارز آن شکایت از سایت خبری عصر زاگرس)  و فضای حاکم بر سیاست کهگیلویه را به دودستگی فرو بردند که آسایش را از مردم ربودند.
مگر نه این بود که آقای هاشمی بارها در سخنرانی های خود از منتقدین سخن می‌گفتند و آنها را به انواع موشک کروز و بالستیک تشبیه میکردند.
آیا این همه انتقاد و شکایت و آشفتگی آقای هاشمی تیم رسانه ایشان ضعف در تعیین تکلیف پروژه های عام المنفعه بوده است و یا ضعف حضور در فضای حقیقی و رسانه؟؟

آیا تیم فضای مجازی آقای هاشمی اجازه انتقاد را می‌دادند؟؟
در زندگی هر انسانی دو بخش حقیقی و جایگاه حقوقی وجود دارد
آقای موحد در جایگاه حقوقی همیشه با آرامش کامل پاسخگوی منتقدین بودندو همین افرادی که امروز منتقد که نه بلکه توهین کننده و سینه چاک هاشمی پور هستند در دوره چهار ساله نمایندگی هاشمی از در و دیوار آقای موحد برای وصول چندر غاز طلب از فلان اداره در تهران بالا میرفتند.
ولی این را بدانید هیچ انسانی اجازه ورود و یا توهین به شخصیت حقیقی خود را نمی‌دهد و قانون تفاوت توهین افترا و انتقاد را به وضوح مشخص کرده است و برای افراد این حق را ایجاد کرده است که اجازه ورود به شخصیت حقیقی خود را ندهند.

سید سعید علوی اصل
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دیدگاه های مردم

  1. احسنتتتتتتتت
    فقط آقای مومن نسب بخاطر عزل برادر متن را دادن

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...