افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
13 ژانویه 2022 - 12:35
مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه با حضور معاون سیاسی استاندار،ائمه جمعه، روسای دادگستری، دادستان کهگیلویه، بخشدارها ،مسئول دفتر نماینده، مسئولان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری و مردم در سالن دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، مراسم تکریم از دکتر دارا کریمی نژاد و معارفه سیدعبدالعزیز موسوی اصل با حضور مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.

هاشمی مهر:عمل به مر قانون راهگشاست/جابجایی در دولت ها طبیعی است/استاندار جهت هماهنگی سفر رئیس مجلس به تهران رفت

سید جواد هاشمی در این مراسم اظهار داشت: هر مسؤولی که منصوب می‌شود برای خدمت باید رفتار و منش خود را به شیوه‌نامه معصومین و دستورالعمل‌های قانون اساسی تطبیق دهد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمل به مر قانون راهگشاست و در اجرای قانون البته افراط و تفریط نباید داشت و از اجرای قانون مطالق سلیقه خود بجد دوری شود.

وی گفت:با تصمیمات به جاو خردمندانه،مشکلات روحی و روانی مردم را ترمیم کنیم نه اینکه با تصمیمات نابجا و غلط برای مردم ایجاد مشکل کنیم.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت‌ها جابجایی امری طبیعی است، افزود: رویکردها عوض می‌شوند و باید از نیروهایی که بتوانندهمسو با سیاست دولت پیش بروند استفاده کرد.

هاشمی ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید کهگیلویه با روحیه انقلابی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها تلاش مضاعف داشته باشد و در این مسیر از رهنمودهای ائمه جمعه بهره بگیرد.

وی با اشاره به آسیب‌های تراژدی نامیمون کرونا و اثرات منفی بر اقتصاد و صنعت گفت: می‌طلبد با همکاری همه جانبه با قطع زنجیره از گسترش این ویروس جلوگیری شود.

 هاشمی مهر  با اشاره به غیبت استاندار در این مراسم گفت: در آستانه سفر رئیس مجلس به کهگیلویه و بویراحمد استاندار در تهران حضور دارد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن عذرخواهی از مردم گفت: دکتر قالیباف ظرف روزهای آینده به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد و دکتر احمدزاده دیشب در سفری فوری عازم تهران شد.

توصیه های متفاوت امام جمعه دهدشت به مسیولان شهرستانی و استانی کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام وحدانی فر اظهار داشت: جمهوری اسلامی معجزه قرن است نتیجه ناله های مادران شهدایی است که هنوز منتظر فرزندان جاوید الاثرشان هستند پس اگر امروز مسیولیت به ما داده اند و بهره مادی و معنوی می بریم باید پاسخ گوی خون شهدا و امام شهدا باشیم.

وی با اشاره به فراموش شدن نهی از منکر و امر به معروف در ادارات امروز از سخنان امیرالمومنین (ع)ذکر کرد و گفت: مولای متقیان در توصیه هایی ما را از افراد سخن چین، انسان هایی که واقعیت ها را نمی بینند،فقط خط کش می گذارند دور کرده است.

وی گفت: مسیولان متملقان و چاپلوسان را از خود دور کنندو آنهایی خیرخواه شما خواهند بود که نقد متمدنانه، داشته باشند.

وی با بیان پاسخگویی در محضر خداوند گفت: این که با ما بود و با ما نیست می گذرد،این جناح و آن جناح است هم می گذرد پس رضایت خداوند را در خاطر داشته باشید.

امام جمعه دهدشت با ابراز نگرانی از رواج قوم گرایی در شهرستان گفت: متاثرم تاسف و غم میخورم، نگران و ناخرسندم که قوم گرایی، گرمسیری و سردسیری،این جناح و آن جناح در استان ما بشدت رواج دارد.

وی تصریح کرد؛ کهگیلویه محروم نیست،کهگیلویه از دست تصمیمات نابخردانه مظلوم است.

امام جمعه با تذکر به تعلل در اجرای احداث سد ابریز گفت :اگرابریز اجرا شود،اگر پروژه ۱۴ساله دهدشت غربی وارد مدارشود اگر صنعت دیده می شد اوضاع این نبود.

وی با انتقاد از مسیولین گفت: جوانان متخصص، متعهد وخلاق کنار گذاشته می شوند به بهانه چون تو با ما نیستی و نبودی،چون فامیل و قوم ما نیستی

وی به تصمیمات غیر کارشناسی و کج اندیشی ها در کهگیلویه اشاره کرد و گفت: عدم دقت ها در کهگیلویه باعث شده است تا جوانان تحصیل کرده شهرستان به عسلویه، امیدیه و شهرهای همجوار برای شغل از چه کسانی بخواهدو کمک بگیرند تابه انها ظرفیت دهند که در شان جوانان کهگیلویه نیست.

وی گفت: باکارجهادی و شبانه تلاش انجام دهیم تا کهگیلویه از مظلومیت نجات پیدا کند.

وی تصریح کرد، در بعضی از نقاط پروژه های همزمان در حال بهره برداری هستند و از منفعتشان استفاده می کنند ولی کهگیلویه همچنان منتظر درصدی پیشرفت در ماه های اینده مانده است.

حجت الاسلام وحدانی فر براصلاح امور تاکید داشت و گفت: واقعیت هایی که وجود دارد و به انها توجه نشده بررسی شوند.

امام جمعه دهدشت خطاب به فرماندار جدید گفت: جناب موسوی برای شما دعا می کنم و همه کمک خواهیم کرد و به شما خوش امد می گویم.

وی در ادامه بیان کرد: خداحافظی می کنیم با دکتر کریمی نژاد که قریب به یکسال است که این مسیولیت را بعهده داشتند.

وی کریمی نژاد را مدیری خلاق پیگیر، مودب،کاربلد با درایت و کاردان دانست و گفت: تلاش های شبانه روزی شان ستودنی است شما چیزی را از دست نداده اید، توفیق و خدمت در نظام جمهوری اسلامی نعمت است از این نعمت بهره ببرید.

وی تصریح کرد: می دانم بعد از این صحبت ها سیل حملات قرار خواهم گرفت ولی چه کنم که به فرموده امیر مومنان تقوا مهمترین است واز تلاش های وافر و شبانه روزی شما قدردانی میکنم و از اینکه جایگاه و شان فرمانداری کهگیلویه را حفظ و مدیران کل را مجبور به پاسخگویی می کردید تشکر می کنم.

وی در توصیه ای به موسوی فرماندار جدید گفت: توقع این است که نه فرماندار باشید که مثل معاون استانداری بلکه استانداری باشید که مدیران کل نابخرد و ضعیف را که ضعف دارند و زخم های کهگیلویه را عمیق تر کردند پاسخگو باشند تا کهگیلویه قدمی به جلو بردارد.

امام جمعه شهرستان در پایان گفت: خدایا تو میدانی و آگاهی آنچه را که بر زبان راندم و گفتم جز رضایت تو، رضایت هیچکس مهم نیست و امیدوارم تا طلبه هستیم برای اسلام فریاد بزنیم و برای دفاع از انقلاب آرمان داشته باشیم.

موسوی؛ تمام ظرفیت ها را برای توسعه شهرستان به کار می گیرم/کهگیلویه نیازمند فرمانداری ویژه/ اولویت های فرماندار جدید

فرماندار جدید کهگیلویه در این جلسه گفت: بی شک دولت های متعدد گذشته به فراخور مقدورات و مقتضیات تلاش‌هایی را مبذول داشته اند صادقانه از همه آن ها ممنون و سپاسگزارم.

سید عبدالعزیز موسوی ابراز کرد:  دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی  عزم جدی دارد تا با تحول گرایی و مدیریت مبتنی بر عقل و علم و امید امور اجرایی را با نگاهی تازه مطالبات اسلام،اهداف انقلاب و شهیدان والا مقام به پیش ببرد.

وی عنوان کرد: بعنوان فرماندار جدید کهگیلویه قصد آن دارم تا با تعاملی پویا با تمامی نخبگان صاحب نظر و مراعات افکار عمومی و دستور پذیری از عقلای قوم به نحوی مسائل را پیش ببرم امور نه در پایان عمر دولت بلکه در پایان هر سال شاهد بهبود نسبی و گشایش مشهود باشیم.

موسوی یادآور شد: توسعه متوازن به سبکی متفاوت و منشور مدیریتی ما این کلام امیرالمومنین است که فرمود إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَةٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَةٌ لذا ما نیز این مسئولیت را امانت الهی می‌دانیم و امیدواریم با توفیقات الهی و حمایت جدی مجموعه دولت به ویژه استاندار متدین و انقلابی پشتیبانی نماینده محترم و پرتلاش مردم در مجلس و همفکری و همدلی علمای فاضل و روحانیت آگاه و اندیشمند مجموعه اساتید صاحب نظر و فرهنگیان والاشان بتوانیم این مسیر را به خوبی سپری کنیم.

موسوی وی اضافه کرد: انتظارات کهگیلویه و بخش های تابعه در مسیر توسعه و محرومیت زدایی محقق نخواهد شد مگر اینکه آمایش سرزمینی و ظرفیت های متعدد این خطه آنچنان که باید ملحوظ گردند و مورد توجه جدی قرار گیرند و در این میان تمایل دارم برنکاتی که اشاره می‌کنم تاکید بیشتری داشته باشم.

فرماندار جدید کهگیلویه توجه ویژه به مقوله فرهنگ، گردشگری و زیباسازی فضاهای شهری و احیا مرمت بافت های تاریخی،عنایت خاص به مسئله کشاورزی و ضرورت‌های اصلاح الگوی کشت و آبیاری نوین،تمرکز بر بحث راه‌ها و دوبانده سازی مسیرهای اصلی و بهینه سازی راه های روستایی برای ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل ، استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها را از اولویت های خود دانست.

وی تصریح کرد: اما حقیقت آن است که در این مجلس وزین این نکته را گوشزد نمایم که امور کهگیلویه علیرغم بهبودی شاخص مطلوب نخواهد شد مگر اینکه در که  فرمانداری ویژه با اختیارات و بودجه ای خاص مستقر شود تا بتواند در فرایند مدیریت سرعت عمل توسعه را شتاب بخشد.

فرماندار جدید کهگیلویه افزود؛ تمام ظرفیت ها را جهت توسعه شهرستان به کار میگیرم و همه شخصیت ها و جریان های سیاسی را به مدد می طلبم و دستشان را می فشارم که با همراهی و مشارکت و هم افزایی خصوصا همه کسانی که دل در گرو کهگیلویه و توسعه و تعالی شهرستان دارند با مشاوره جهت توسعه شهرستان تلاش کنند.

کریمی نژاد؛تعامل و اعتماد دو اصل مدیریتی کریمی نژاد/مرا به سخت جانی خود این گمان بود که می توانم خدمتگزار باشم

فرماندار سابق کهگیلویه در آیین تودیع خود اظهار داشت:ما افتخار پیدا کردیم در این نظام چه در دولت اصلاحات و چه در دولت تدبیر و امید خدمتگزار مردم کهگیلویه باشیم و ما تصمیم گیران این جایگاه ها را اشغال کردیم پس باید پاسخگوی مسیولیتمان باشیم.

کریمی نژاد بیان داشت:از بدو تولد در کنار رود مارون و روستای محروم تا حضور در جبهه جنگ در سن ۱۵سالگی و آغاز شغل شریف معلمی در ۱۸سالگی، مرا به سخت جانی خود این گمان بود که میتوانم خدمتگزار باشم.

وی بیان داشت،حزب و جناح ،سازمان های مردم نهاد و Ngo خوب است ولی نه در حدی که در آن حزب ذوب شویم و زبان و گوشمان بسته شود بلکه باید ابدیده شوند.

وی بیان داشت :ضعف هایی داشتیم اما سعی کردم اصل بر اعتماد باشد و در طول دوران خدمتم گفتم اگر اشتباه صورت گرفت به پای من باشد و نکات مثبتش برای مدیران نوشته شود.

وی در خصوص تعامل با جاح و طیف های مختلف گفت: عدم تعامل برای نظام یک اسیب است و من تعامل را یاد گرفتم و می دانستم اگر مقابله کنم کار به جلو برده نمیشود.

فرماندار کهگیلویه به نقش خود در دعوت از بنیاد علوی در لنده و دیشموک اشاره کرد و گفت:بدون اغراق با پیگیری ها و سماجت ها این دو بنیاد را اوردیم.

کریمی نژاد به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پالمان شهری در کهگیلویه اشاره کرد و گفت:انتخابات در شهرستان الکترونیکی نبود و نیروهای امنیتی کمتری داشتیم اما کمترین تنش ها و اسیب ها را بدون هیچ گزندی داشتیم.

وی در خصوص قضیه کرونا با توجه به کمبود بیمارستان و امکانات گفت: به همت همین مجموعه و کادر درمانی که پای کار بودند تقریبا کمترین تلفات و بیشترین خدمات دهی را در استان داشتیم.

فرماندار سابق کهگیلویه علت آسیب کمتر در حوزه خشکسالی و آتش سوزی در شهرستان را توجیه دهیاران و قرق بانان قبل از هر بحرانی دانست.

کرمی نژاد گفت: اگر نقدی به استاندار یا فرماندار داریم مسئله محور باشد و کمک کنیم تا استان به جلو رانده شود.

وی ضمن تبریک به فرماندار، جدید کهگیلویه گفت: کمک کنیم تا کهگیلویه پیشرفت کند و اسیب های اجتماعی در دیشموک کمتر شود و کاهش یک درصدی بیکاری در کهگیلویه باعث خوشحالی است.

کریمی نژاد با بیان اینکه پژوهش ها و کارهایی که در باب توانمند سازی بخش ها وراهکارهای عدم توسعه نیافتگی کهگیلویه را دراختیار دوستان قرار می دهم گفت:همه به فرماندار جدید کمک کنیم تا پروژه های کهگیلویه پیشرفت کنند.

اقدام قابل تقدیر دکتر تقی زاده مدیر کل روابط عمومی استانداری

مدیرکل روابط عمومی استانداری در اقدامی قابل تقدیر جهت اهدا حکم فرماندار یکی از اصحاب رسانه را به نمایندگی از خبرنگاران به بالای سن فراخواند تا در این آیین شرکت کند.

این اقدام تقی زاده درسی به مدیران بود تا قدر جایگاه و نقش رسانه را بدانند.

در پایان با اهدا لوح از زحمات دکتر کریمی نژاد تقدیر و سیدعبدالعزیز موسوی بعنوان فرماندار جدید منصوب شد.

 

                                                                                     

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...