افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
گزارش تصویری  سفر استاندار کهگیلویه وبویراحمد به محروم ترین منطقه استان
10 ژانویه 2022 - 19:34
استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۰ دی ماه) به همراه تعدادی از مسئولین استانی به منطقه محروم زیلایی سفر کردند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،سیدعلی احمدزاده» در این سفر با بیان اینکه در استان برخی مناطق وجود دارند که شدت محرومیت در آنها بالاست، گفت: مهم ترین اولویت رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار است و برای تحقق آن همه طرفیت ها به کار گرفته و این هدف با برنامه و با جدیت پیگیری و مدیریت می ‌شود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقاط مختلف منطقه زیلایی شهرستان مارگون سفر کرد تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل و مشکلات مردم در موضوعات مختلف آشنا شود و به آنها رسیدگی کند.
 

احمدزاده در بازدید از منطقه محروم زیلایی از توابع بخش شهرستان مارگون در دیدار مردمی، گفت: مهم ترین مشکل مردم این منطقه از جمله راه های مناسب، گاز طبیعی، کمبود سوخت، اینترنت پر سرعت، طرح هادی و خانه بهداشت است که تقویت و اجرای این طرح ها از مصوبات سفر امروز به این منطقه خواهد بود.
 

وی احداث یک باب دبیرستان در محلی از مناطق زیلایی که دسترسی آسان برای دیگر روستاها فراهم باشد را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره مشکلات مردم در بخش زیرساخت های مخابراتی، از بهبود و بهره برداری اینترنت این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.
 

احمدزاده ابراز داشت: طرح بهسازی و طرح هادی روستای چاهن منطقه زیلایی از دهه فجر امسال آغاز می‌ شود و عملیات گازرسانی به زیلایی پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید و مردم از نعمت گاز بهره‌مند می‌ شوند.
 

وی به مسئله تولید و اشتغال در این منطقه با توجه به ظرفیت های آن تاکید کرد و یادآور شد: بسیاری از روستاهای این منطقه می توانند با دریافت تسهیلات و رفع موانع موجود با راه ‌اندازی کارگاه های کوچک و خانگی به مراکز کارآفرینی تبدیل شوند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان، برای توسعه راه های روستایی شهرستان مارگون خبر داد.
 

احمدزاده تصریح کرد: در سال های گذشته کل اعتبارات مارگون به هفت میلیارد تومان نمی‌ رسید، در حالی که امسال این شهرستان تنها در حوزه راه ۱۱۰ میلیارد تومان برای آن منظور شده است.
 

وی در جمع سادات روستای چاهن زیلایی با بیان اینکه، بیشترین رقم اعتبارات به راه روستایی این منطقه که مشکلات جدی در این خصوص دارند، اختصاص داده شده، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و اجرای مصوبات سفر و با توسعه راه های روستایی از محرومیت مردم این منطقه کاسته شود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرایط و برنامه‌ های جدید محرومیت زدایی و توسعه ای استان اشاره و تاکید کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و برای خدمت رسانی به مردم همواره پای کار بوده و با برنامه ریزی دقیق در جهت توسعه روز افزون مناطق محرم حرکت کنند.
 

احمدزاده با اشاره به محدودیت‌ها، مسائل و مشکلات موجود یادآور شد: به رغم اقدامات انجام شده، این مناطق به عنوان یکی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان به ‌شمار می‌ رود که فاصله زیادی تا آبادانی دارد به همین خاطر برای فعالیت‌های عمرانی و ارائه خدمات  مورد توجه ویژه است. 
 

گفتنی است، میزان محرومیت و شرایط سخت و دشوار زندگی در این منطقه باعث شد تا توجه دولت و استاندار به آن معطوف شود و تصمیمات خوبی برای ارائه خدمات به اهالی این مناطق در زمینه طرح هادی و ساخت و ساز منازل مسکونی، گاز رسانی، مدرسه، خانه بهداشت، آسفالت راه های روستای، اینترنت، برق رسانی و اشتغال اتخاذ شود.

 


دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...