افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به «منطقه کم برخوردار زیلایی»
10 ژانویه 2022 - 12:37
سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه سفرهای شهرستانی این بار به شهرستان مارگون و منطقه کم برخوردار زیلایی سفر کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین سفرش به منطقه کم برخوردار زیلایی مارگون ، گفت: مهم ترین موضوع و اولویت نخست برای ما در این منطقه توسعه و تقویت راه‌ها است و بعد از آن سایر خدمات مانند آب و برق و گاز قرار دارد.

سید علی احمد زاده از توجه ویژه به این منطقه برای رهایی از بن بست ارتباطی خبر داد و اظهار داشت: بیشترین اعتبارات راه روستایی در کل استان کهگیلویه و بویراحمد  با ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به مارگون است که در تاریخ این شهرستان کم‌نظیر است.

وی یادآوری کرد: در سال های گذشته کل اعتبارات مارگون به هفت میلیارد نمی‌رسید در حالی که امسال این شهرستان تنها در حوزه راه ۱۱۰ میلیارد اعتبار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در میان مردم روستای پوله زیلایی حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های ساکنان این روستا قرار گرفت.

در این دیدار رودررو مردم  از نبود پزشک و ماما در منطقه زیلایی گلایه داشتند و خواستار توجه متولیان امر به رفع این نارسایی ها شدند.

مردم پوله علاوه بر مشکل اسسای در حوزه راه که خدمات رسانی را برایشان دشوار کرده از وضعیت توزیع آرد گلایه داشتند و عنوان کردند که سهمیه آرد به دست آنها نمی‌رسد.

همچنین آنها با اشاره به وضعیت بد سوخت، نبود گاز و کمبود نفت سفید از استاندار و مدیرکل منابع طبیعی درخواست آبگرمکن خورشیدی کردند.

بخش محروم زیلایی از توابع شهرستان مارگون با جمعیتی افزون بر ۱۲ هزار نفر ساکن در ۵۸ روستای بزرگ و کوچک به عنوان یکی از محروم‌ترین مناطق ایران بشمار می رود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...