افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اوج بی مسئولیتی شهرداری دهدشت در آسفالت یک خیابان اصلی/سال ها بلاتکلیفی و بیخیالی شهرداری صدای مردم را درآورده است (+تصاویر)
26 دسامبر 2021 - 15:06
یکی از ارباب رجوع ها خطاب به خبرنگار ما گفت: چطور تا بریدگی بلوار آسفالت شده ولی این ۵۰ متر خیابان سال هاست بلاتکلیف رها شده است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس ،بلوار عدالت (خیابان دادگستری جدید) سال هاست که بصورت خاکی و پر از چاله و چوله رها شده است و داد مردم خصوصا رانندگان و ارباب رجوع های ادارات را درآورده است.

این خیابان محور چندین اداره از جمله تعزیرات حکومتی ،کتابخانه،مجموعه بزرگ ورزشی، و چندین اداره در حال ساخت است که روزانه تردد زیادی از حجم ارباب رجوع ها دارد.
با حضور در این بلور برخی از مردم خصوصا ارباب رجوع های ادارات از روند این خیابان و مجموعه شهرداری ابراز گلایه کردند که چطور یک خیابان به این مهمی سال هاست بلاتکلیف رها شده است.
یکی از شهروندان  خطاب به خبرنگار ما گفت: چطور تا بریدگی بلوار آسفالت شده ولی این ۵۰ متر خیابان سال هاست بلاتکلیف رها شده است.
وی گفت: مگر ۵۰ متر آسفالت چقدر هزینه دارد که شهرداری نسبت به این خیابان مهم شهر بی تفاوت است.

شخص دیگر گفت: با شروع فصل زمستان و بارندگی امکان تردد از خیابان فوق دشوار است و کارهای ما و سایر مردم بر روی زمین می ماند و این حق مردم نیست.

امیدواریم شهرداری و شورای شهر به این موضوع ورود کنند و وضعیت این خیابان را مشخص کنند.

تصاویر خیابان؛

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...