افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6255 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تشریح واکسیناسیون و وضیعت در شهرستان و مصوبات ستاد کرونا از زبان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه
26 دسامبر 2021 - 9:37
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از برگزاری بیست و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در دهدشت خبر داد.
پ
پ
به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مقابله با بیماری کرونا و ضرورت ایجاد هماهنگیهای بین بخشی در این راستا، بیست و نهمین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه و پنجمین جلسه سالجاری این ستاد صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات عضور در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
دکتر تقوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع واکسیناسیون عمومی و ضرورت توجه به مسئله تزریق واکسن در دوزهای دوم و سوم و تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا، در این جلسه اعضاء به بحث و بررسی پیرامون آخرین آمار پوشش واکسیناسیون کرونا در گروههای هدف شهرستانی و چگونگی رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با این بیماری پرداختند.
وی ادامه داد: تاکید بر تشکیل جلسه ستاد مقابله با کرونای بخش های تابعه شهرستان به منظور رصد اخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون این بیماری در بخش ها تا سه شنبه هفتم دیماه جاری یکی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
دکتر تقوی اظهار داشت: تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در بین کسبه و بازاریان و ملزم بودن متصدیان صنف های مختلف به نصب کارت واکسیناسیون خود در محل کسبشان
و همچنین ارسال اطلاعات آماری کارکنان ادارات و جامعه هدف آنها در خصوص واکسیناسیون کرونا در دوزهای اول، دوم و سوم به فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان جهت پی گیری های بعدی از جمله دیگر مصوبات بیست و چهارمین جلسه صبح امروز ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه می باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...