افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مردم کهگیلویه و بویراحمد برای تزریق دز سوم واکسن مراجعه کنند
25 دسامبر 2021 - 16:44
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: واکسن به اندازه کافی در استان وجود دارد، مردم برای تزریق دز سوم واکسن خود مراجعه کنند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس/سید جواد هاشمی ظهر شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: با توجه به شیوع سویه امیکرون در برخی کشورها و مشاهده آن در کشور و قدرت سرایت پذیری بیشتر این سویه، باید تزریق دز سوم واکسن انجام و پروتکل‌های بهداشتی نیز بیش از گذشته رعایت شود.

وی با بیان اینکه مردم همچنان باید ماسک بزنند، گفت: در مدارس نیز باید پروتکل‌ها بیش از گذشته رعایت شده و مدیران مدارس و معلمان مراقب سلامت دانش آموزان باشند.

هاشمی افزود: تأمین منابع برای رفع مطالبات بخش درمان انجام شده و رئیس جمهور بر تأمین منابع برای مطالبات بخش درمان تاکید دارند.

وی اظهار داشت: اکنون که در مدارس استان امتحانات دانش آموزان به صورت حضوری و در زمان تعیین شده برگزاری می‌شود باید سلامت دانش آموزان در اولویت باشد.

هاشمی تصریح کرد: صدا و سیما و رسانه‌های گروهی استان در آگاهی بخشی برای مقابله با کرونا نقش کلیدی دارند و مردم نیز باید اطلاعات و اخبار را از منابع آگاه دریافت و کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...