افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
شروع اولین روز کاری فرماندار جدید کهگیلویه در جوار شهدا/موسوی: پایبند به آرمان های شهدا باشیم/خانواده های شهدا میراث دار انقلاب هستند(+تصاویر)
13 ژانویه 2022 - 14:08
سید عبدالعزیز موسوی فرماندار جدید کهگیلویه به اتفاق دادستان،فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدای گمنام دهدشت، گلزار شهدای چنگلوا ضمن بررسی مشکلات این روستا و دیدار با خانواده های شهید سفار و رستادی اولین روز کاری خود را آغاز کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، فرماندار کهگیلویه اظهار ابتدا با حضور بر تپه شهدای گمنام و عرض ارادت به روستای چنگلوا رفت تا غبارروبی این گلزار و دیدار با خانواده های شهدا و کسب اجازه از شهدا اولین روز کاری خود را شروع کند.
وی همچنین در اولین روز کاری در روستای چنگلوا جهت بررسی و رفع مشکلات مردم به گفتگو پرداخت.
عمده مشکلات مردم روستا ساماندهی گلزار شهدا، تعمیر و اصلاح توسعه آب شرب،سه راه ارتباطی چنگلوا به چهارمه، بوآ و دهدشت، احیا زمین های کشاورزی، حفظ و نگهداری آثار تاریخی و اماکن مذهبی، طرح هادی روستا، جاده ارتباطی عشایر، و پتانسیل مردم روستا از مهم ترین خواسته های مردم بود که توسط دهیار مطرح شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت؛ خانواده های شهدا میراث دار واقعی انقلاب و ولی نعمتان ما هستند.

سید عبدالعزیز موسوی اظهار داشت؛ آنچه ما عزت و عظمت داریم و آنچه نظام جمهوری اسلامی و مملکت ایران امروز در دنیا و منطقه اگر سر بلند است و برای تمام موضوعات منطقه ای و بین المللی حرف برای گفتن دارد به برکت جانفشانی و خون شهداست.

وی عنوان کرد: اعتقاد دارم تنها از شهدا گفتن و توصیف کردن کافی نیست شرط لازم این است که ما به آرمان ها و اهداف و ارزشهای که این شهدا در راه آنها و برای آنها جان دادن پایبند باشیم.

موسوی با بیان این که اساسی ترین و مهمترین ارزش و آرمانی که شهدا برای آنها جان دادن حفظ نظام جمهوری اسلامی است افزود: به فرموده امام عظیم الشان حفظ نظام از واجبات است بدیهی است که اساسی ترین هدف شهدا و میراث شهدا نزد ما که به یادگار گذاشتند جمهوری اسلامی است که باید در راستای حفظ نظام و تعالی و رشد نظام که ما خود را پیرو نظام میدانیم و مدعی هستیم که می‌خواهیم آرمان‌های شهدا را تحقق بخشیم باید همه تلاش و همه همت خود را به کار بگیریم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اضافه کرد؛ یکی از راه هایی که می توانیم به حفظ تثبیت و تحکیم نظام کمک کنیم این است که هر آنچه در توان داریم در راستای حفظ نظام به مردم خدمت کنیم خدمتگزاری به این مردم خوب و تعامل با این مردم نجیب و برداشتن دیوار های بی اعتمادی بین مردم و مسئولان  میتواند بهترین راه برای خدمت و حفظ نظام جمهوری اسلامی باشد.

سید عبدالعزیز موسوی گفت: بنا را براین گذاشتیم شروع کار خود را در این مسئولیت و در این مکان مقدس و در جوار شهدا تجدید میثاق کنیم و به شهدا قول دهیم که ما و آرمان ها و ارزش های مقدسی که جان خود را دادید پایبند هستیم.

وی خدمت به مردم و پیگیری مشکلات مردم را از مهم‌ترین اولویت‌های خود دانست و گفت دهیار محترم مشکلات مردم را مطرح کردند مدیران حاضر مشکلات را بررسی و نتیجه را مکتوب اعلام کند.

ویدبا بیان اینکه در حد توان جهت رفع مشکلات تلاش میکنم ابراز کرد؛مدیران اعلام کنند چه مشکلاتی در این روستا رفع شد و چه کاری انجام دادند.

وی در پایان از همراهی اعضای شورای اداری خانواده های شهدا، و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...