افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۱۷ نفر
29 نوامبر 2021 - 6:56
عصرزاگرس:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۱۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس؛ «پرویز یزدان پناه» امروز یکشنبه (7 آذر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 172 بیمار در بیمارستان های استان بستری بوده که 74 نفر مبتلای قطعی و 16 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 82 هزار و 264 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی یادآور شد: از 437 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست می باشد حدود 24 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، دنا و کهگیلویه هستند.

یزدان پناه افزود: سوش جدید ویروس کرونا (اميكرون ) با سرعت زيادي در حال انتشار است، این سویه مسری‌ترین ویروس شناخته شده است، به طوری که در کمترین زمان ممکن تنفس در هوای آلوده یا در کنار یک فرد آلوده می‌تواند باعث ابتلا شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: احتمالا طي هفته هاي آينده اين ويروس به كشورمان خواهد رسيد، لذا خواهشمند است كساني كه اصلا واكسن نزده اند و يا دوزهاي واكسن را كامل نزده اند به مراكز واكسيناسيون مراجعه نمايند تا چنانچه مبتلا به كروناي آفريقايي شدند، شاهد مرگ و مير و عوارض احتمالي نشوند .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...