افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تغییر در آموزش و پرورش کهگیلویه /«جمشیدی» رسما معاون آموزش متوسطه شد(+تصاویر)
05 آوریل 2021 - 13:55

محمد حسین جمشیدی به عنوان معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه(دهدشت) منصوب و از تلاش ها و خدمات آقای محمود آباد قدردانی شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از “روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه” طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد, آقای محمد حسین جمشیدی  به عنوان معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه(دهدشت) منصوب و از تلاش ها و خدمات آقای محمود آباد قدردانی شد.

 در حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان به محمد حسین جمشیدی؛ نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب عالی و بنا به پیشنهاد مدیرآموزش وپرورش شهرستان کهگلویه و تصویب کمیته انتصابات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حفظ سمت دبیری به موجب این ابلاغ به عنوان معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه منصوب می شوید.

شایسته است با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی با برنامه ریزی اصولی و نظارت مستمر بر امور مربوط به حوزه مسئولیت,تمام سعی و تلاش خود را صرف پیشبرد اهداف تعیین شده نمائید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست‌های رییس جمهور محترم در دولت تدبیر و امید و مقام عالی وزارت در انجام امور محوله موفق باشید.

 جمشیدی در مدت 17 سال حضور در آموزش و پرورش:

مدیریت مدرسه

سرگروه آموزشی فیزیک شهرستان

را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...