افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
واگذاری اینترنت پرسرعت (FTTH) به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد
27 نوامبر 2021 - 12:39
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینترنت پرسرعت(FTTH) بر بستر فیبرنوری به متقاضیان در مرکز و شهرهای این استان واگذار می‌شود.
پ
پ

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینترنت پرسرعت(FTTH) بر بستر فیبرنوری به متقاضیان در مرکز و شهرهای این استان واگذار می‌شود.
به گزارش عصرزاگرس؛سید محمد هادی امیری، با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: مخابرات استان جهت ارائه سرویس اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری با سرعت دانلود ۲٫۵gbو سرعت اپلود۱٫۲۵gb و دهها سرویس متنوع و پیشرفته دیگر بر بستر فیبر نوری تا منزل و یا دفتر کار همشهریان در نظر دارد در فاز اول جهت مکان های ذیل بستر و زیرساخت فیبرنوری را تحت عنوان تکنولوژی FTTHفراهم نماید.
وی افزود: برای تسریع در اجرای این پروڑه متقاضیان می توانند در شهر یاسوج با مراجعه به مرکز فروش سرویس های مخابرات واقع در خیابان شهید قندی روبروی درب شرقی مصلای امام خمینی(ره) و در شهرستانهای گچساران و کهگیلویه نیز به امور مشترکین تلفن ثابت ان شهرستانها و یا به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس WWW.tci.ir  مراجعه نمایند.
امیری سرویس های قابل ارائه به صورت همزمان بر بستر فیبر نوری را شامل اینترنت فوق پرسرعت و بدون اتلاف وقت برای دانلود فیلم ، نرم افزار و شبکه های اجتماعی و سرویس های ott بدون وقفه، اینترنت اشیا و کنترل تجهیزات برقی خانه یا محل کار همچون تنظیم سیستم روشنایی ، تهویه مطبوع ، حسگرهای کنترل سرقت ، سیستم اطفای حریق ، مشاهده برنامه های زنده و آرشیو تلویزیونی (iptv)باکیفیت hd و رویت و کنترل دوربین های مداربسته از راه دور برشمرد.
وی ادامه داد: تلفن تصویری و ویدیو کنفرانس، پارکینگ و آیفون تصویری هوشمند، سیستم نظارت تصویری و مدیریت هوشمند ساختمان، شبکه های کامپیوتری و صد ها سرویس دیگر قابل ارائه بر روی این بستر از دیگر خدمات این نوع اینترنت خواهد بود.
امیری گفت: مزایای فیبر نوری نسبت به کابل مسی نیز قیمت کمتر نسبت به سیم مسی، سرعت بالاتر نسبت به تکنولوڑی موجود نظیر vdsl وadsl، عدم محدودیت انتقال پهنای باند، کیفیت مطلوب و پایداری در ارتباط، عدم تاثیر نویز و اختلالات الکترومغناطیسی و دیگر عوامل محیطی بر فیبر نوری و غیره است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...