افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
واژه های شهادت، کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج همه از یک نقطه هنری نشات می گیرند
21 نوامبر 2021 - 19:21
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه کتابخوانی برای فرهنگ سازی ارزش ها در جامعه بسیار مهم و ضروری است، گفت: تقریظ کتاب ها به معنای ارزش هنر پایداری در کتاب و کتابخوانی است.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس؛«سید جواد هاشمی» امروز (30 آبان ماه) در آئین یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با تقریظ مقام معظم رهبری بر حاشیه کتاب «تنها گریه کن» که به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: واژه های شهادت، کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج همه از یک نقطه هنری نشات می گیرند.
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تلفیق هنر با بسیج، کتاب و شهادت در آئین امروز اتفاق افتاد، گفت: امام حسین (ع) با شهادت خود در دشت کربلا علاوه بر اینکه به انسان ارزش معنوی داد، در میان تیراندازی دشمنان به نماز ایستاد و این یک نمونه از هنر است.

 وی ضمن تاکید بر اینکه فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس هنر رزم، شهامت، مقاومت، ایثار و پایداری را به نمایش گذاشتند، افزود: باید این ارزش ها در جامعه امروزی برای نسل نوجوان و جوان جامعه به درستی تبیین شود. 

هاشمی با اشاره به اینکه کتابخوانی برای فرهنگ سازی ارزش ها در جامعه بسیار مهم و ضروری است، گفت: تقریظ کتاب ها به معنای ارزش هنر پایداری در کتاب و کتابخوانی است. 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تدوین و تالیف کتاب در حوزه پایداری یکی از ماندگارترین کارها بوده و این کار باید در دستور حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. 

وی با بیان اینکه امروز ما نیازمند نقش قدسی شهدا هستیم، تاکید کرد: تنها راه نجات جامعه از بلاها، تعالی بخشی و درس گرفتن از مقام و آرمان شهدا بوده که به عنوان درمان مطرح می شود. 

هاشمی تالیف و ترویج فرهنگ کتابخوانی را در فرهنگ ایثار و شهادت دارای تاثیر ارزشمندی دانست و افزود: وظیفه داریم به وصایا، آرمان و مرام شهدا عمل کنیم، زیرا راه نجاتی جز اینها نداریم. 

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه هنر باید در خدمت ارزش ها برای رهایی جامعه از بلایا باشد، گفت: مهم ترین مسئولیت هنرمندان توجه به ارزش ها و هنجارهای مقبول دینی در جامعه است. 

وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش، آسایش و ابهت امروز انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است، گفت: همه ما وظیفه داریم به اهداف و آرمان شهدا بیاندیشیم و رهرو شهدا باشیم. هاشمی از هنرمندان خواست کارهای هنری خود را در حوزه ایثار، شهید و شهادت تدوین کنند.

 گفتنی است در پایان این آئین با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و مادر شهیدان تقوی کتاب «تنها گریه کن» رونمایی شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...