افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
فوت یک جوان در حاشیه مراسم تشییع خواننده کهگیلویه و بویراحمدی
17 نوامبر 2021 - 20:07
کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی ۱۱۵ اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک جوان در حاشیه مراسم تشییع خواننده کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس محمد امین نیکویی مسئول روابط عمومی ۱۱۵ اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک جوان در حاشیه مراسم تشییع خواننده کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج خبر داد.

“محمدامین نیکویی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه یک جوان ۳۴ ساله ای در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری “سجاد رزمجویی”، خواننده کهگیلویه و بیوراحمدی بعلت سکته قلبی جان خود را از دست داد.
وی اظهارکرد: این جوان با سابقه بیماری قلبی در محل قبرستان سروک و در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری خواننده کهگیلویه و بویراحمدی دچار سکته قلبی شد که متاسفانه احیای قلبی موثر واقع نشد و جان باخت.
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع اورژانس یاسوج با دو دستگاه آمبولانس مراسم تشییع و خاکسپاری “سجاد رزمجویی”، خواننده کهگیلویه و بویراحمد را پوشش داد./ایسنا

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...