افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
«عسکری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد(حکم + رزومه)
16 نوامبر 2021 - 15:20

سید احسان عسکری به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،وزیر کشور در حکمی سید احسان عسکری را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
در حکم احمد وحیدی وزیر کشور خطاب به سید احسان عسکری آمده است:
بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و باتوجه به تائید سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمائید.
گفتنی است معاون دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر دفتر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مشاور استاندار در امور اشتغال و سرمایه‌گذاری، دبیر اجرایی برگزاری همایش سرمایه گذاری ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر علمی گروه اقتصاد مدیریت و حسابداری دانشگاه پیام‌نور استان بخشی از سوابق اجرایی و اداری عسکری است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...