افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جهاد بزرگ فرهنگی و دینی در کهگیلویه و بویراحمد شکل گیرد/ جوانان و نوجوانان در برابر تهدیدات دشمن مقاوم شوند
15 نوامبر 2021 - 13:04
سردارخرمدل در اولین همایش استانی نماز سپاه فتح:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر معنویت را از سپاه بگیریم هیچی نداریم.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،سردار حمید خرمدل در اولین همایش استانی نماز سپاه فتح  گفت: این همایش مقدمه‌ای برای اجلاس سراسری نماز در کشور است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماز و مسائل معنوی در مجموعه سپاه امر بدیهی است اگر امروز اجلاسیه نماز برگزار می‌کنیم جنبه تاکیدی و ترویجی دارد.

وی با بیان اینکه سپاه بازوی ولایت و امین مردم است، افزود: اگر امروز سپاه مانند خاری در چشم دشمنان است و هر روز به استکبار سیلی می‌زند به خاطر موضوع معنویت است، اگر معنویت را از سپاه برداریم هیچی نداریم.
 
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب دینداری است و اگر بعد مکتب و دین را جدا کنیم هیچ نیستیم، گفت: امروز جریان مقاومت به برکت همین معنویت استکبار را به ذلت کشانده است.

سردار خرمدل با بیان اینکه هر هفته دو روز را به برنامه‌های معنوی و عقیدتی اختصاص دادیم، گفت: در مجموعه سپاه فتح، با حساست این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی دو سال گذشته توانستیم در تمام نواحی سپاه و بسیج نمازخانه احداث و مواردی که نیاز به تعمیر و تجهیز  بود را انجام دهیم.  ناحیه‌ای نداریم که نمازخانه نداشته باشد‌.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حسینیه عاشقان ثارالله تعمیراتی داشت که انجام دادیم، معتقدم مکتبخانه و مساجد ما باید زیبا طراحی شوند در برخی موارد خیلی هزینه می‌کنیم چرا نباید برای مساجد هزینه کنیم و زیبا بسازیم.

وی بیان کرد: در حلقه‌های صالحین معنویت و نماز را با حساسیت دنبال می‌کنیم و کارهای ارزشمندی انجام دادیم.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پایه‌های الگو یکی از شاخص‌های اصلی برای ساخت پایگاه‌ها مساجد است در تلاش هستیم که پایگاه‌ها به مسجد برده شود.

وی بیان کرد: سپاه در زمینه تربیتی حول محور مساجد ۸۳۰ گروه تربیت گروه تربیت کرده است،ضمن اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۶۰۰ طلبه از این مجموعه‌ها بیرون آمدند و در حوزه علمیه در حال تحصیل هستند

سردار خرمدل با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین و آموزش اذان و مکبری نماز ویژه خواهران و برادران گفت:  مسائل معنوی یکی از  اولویت‌های سپاه است هر چقدر در این خصوص پیشرفت کنیم در مجموعه نظامی هم پیشرفت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است روحانیت بیشتر با مردم ارتباط داشته باشند، گفت: جهاد بزرگ فرهنگی و دینی در استان انجام شود محور را نماز برگزار کنیم.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های دشمنان خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان در برابر تهدیدات دشمن مقاوم شوند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...