افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دستگيري عامل انتشار تصاوير و مطالب غير اخلاقي در فضاي مجازي در کهگیلویه و بویراحمد/شیوه ارتباط با خط ارتباطی «سامد ک.ب»
08 نوامبر 2021 - 19:36
معاون دادستان مرکز استان خبر داد:

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرمز استان از دستگیری یک فرد عامل انتشار مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی و راه اندازي سامانه ارتباط مستقيم شهروندان تمام شهرستانهاي استان با دادستان مركز استان موسوم به “سامد ك.ب” در راستاي وصول گزارشات و اطلاعات مردمي از سطح استان خبرداد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،حمیدنادریان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در همین رابطه اخيرا گزارشي به “سامد ك.ب” و پليس فتا استان ارسال گرديد كه حكايت از فعاليت ناهنجار فرد جوان بومي استان در فضاي مجازي داشته است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان عنوان کرد: این فرد كه با اختيار اسم مستعار j.j اقدام به راه اندازي پيج اينستاگرامي نموده و با اجراي ويدئوهاي زنده، مخاطبين مختلفي را در صفحه شخصي خود گرد هم آورده و بعضا مطالب سخيف و غير اخلاقي را بيان مي نمايد و همچنين بدون در نظر داشتن وضعيت سني، جنسيتي و اجتماعي مخاطبين، با دعوت از افراد ناشناس، انتشار تصاوير مستهجن را در صفحه خود تسهيل مي نمايد.
نادریان عنوان کرد: با صدور دستور قضايي مبني بر دستگيري متهم و توقيف سامانه هاي رايانه اي نامبرده اقدام كه با تلاش پليس محترم فتا متهم سريعا دستگير و بازداشت گرديد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسيار خوب مردم فهيم و متدين استان با اين مجموعه قضايي و پليس، جهت برخورد با عاملان اشاعه فساد و فحشاء در جامعه ،اذعان داشت: معاونت فضاي مجازي دادسراي مركز استان و مأموران پلیس فتا استان، با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی فضای مجازی با جدیت و قاطعیت، با افرادی که با اقدامات غیر اخلاقی و انتشار تصاویر، ویدئو کلیپ و مطالب نامتعارف سعی در اشاعه فساد، جهت ایجاد انحرافات اخلاقی جوانان و نوجوانان و ابتذال خانواده ها دارند، برخورد جدي می نمايد.

وی ابراز کرد: تا كنون اخبار و اطلاعات متعددي از طريق عموم مردم و با استفاده از نرم افزارهاي مطرح به اين سامانه واصل شده است.

نادریان تصریح کرد: مردم استان كهگيلويه و بويراحمد مي توانند از طريق خط ارتباطي سامد ك.ب با شماره
09172109773
گزارشات و مطالب خود را جهت بررسي ارسال نمايند.
وی در پایان با ذکر سه نکته افزود:

تمام گزارشات و موارد واصله به اين سامانه كاملا محرمانه باقي خواهد ماند.
_تمام گزارشات بدوا راستي آزمايي خواهد شد.
_هويت فرد ارسال كننده گزارش، كاملا محرمانه و مكتوم باقي مي ماند.

دیدگاه های مردم

  1. پله پله

    پاسخ
  2. خیلی خوشحال شدیم که آخر دستگیرشد چون مسخره بازیهاش باعث آبروریزی لرها شده بود وخیلیهاخشمگین بودند ازدستش تشکرمیکنم ا نیروی انتظامی ودستگاه قضایی یاسوج

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...