افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6330 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تمامی مکان های گردشگری چاروسا روز سیزده بدر تعطیل هستند/ورود و خروج شهر و بخش صبح سیزده بدر تردد ممنوع می شود
02 آوریل 2021 - 2:14
بخشدار چاروسا خبر داد بخشدار چاروسا گفت: تمامی مکان های گردشگری چاروسا فردا تعطیل هستند.
پ
پ


به گزارش عصرزاگرس؛شرمت الله داربام بخشدار چاروسا با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه روزهای سختی در خصوص وضعیت کرونا در چاروسا داریم تاکید کرد: ورود غیربومی ها در روزهای گذشته و بازار شهر قلعه رئیسی سبب شد تا هفته های آینده سختی در چاروسا داشته باشیم به نحویی که در روزهای گذشته تعداد آمار کرونایی در این منطقه به شدت افزایش یافته است.

بخشدار چاروسا در خصوص وضعیت روز سیزده بدر در چاروسا هم بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته تمامی مکان های گردشگری و پارک ها سطح شهر روز سیزده بدر تعطیل و مدیریت خواهند شد تا کسی تجمع نکند.

وی افزود: از اوایل صبح سیزده بدر تمامی ورودی و خروجی شهر قلعه رئیسی و همچنین مکان های ورودی و خروجی سطح بخش ایست بازرسی و ورود و خروج ممنوع می شود.

داربام تاکید کرد: مکان های همچون امامزاده سید محمود(ع)، آبشار کمردوغ، ادرج، الگن المور و چشمه چنار این بخش فردا در چاروسا ورود و خروج آنها ایست بازرسی و ورود و خروج امکان نخواهد داشت و امیدواریم مردم هم رعایت کنند و همچون سال گذشته در خانه ها و در حیات منازل خود و پشت بام ها سیزده بدر خود را بگذرانند.

رئیس شورای اداری چاروسا در پایان با بیان اینکه تمامی تذکرات و تاکیدات به سود سلامتی مردم است و مردم باید از این تاکیدات استقبال کنند خاطرنشان کرد: همکاری مردم سبب می شود تا روزهای آینده شاهد تعداد کمتری از کرونا در این بخش باشیم./خبرگزاری فارس

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...