افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6330 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
فاطمی:اشتغال جوانان و بازگرداندن امید به زندگی اولویت کاری ما است/خبرهای خوبی در راه است
31 مارس 2021 - 2:46

به گزارش عصرزاگرس؛ سيد محمود فاطمي،رئیس کارگروه نفت،انرژی و پتروشیمی فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی براي ثبت نام در انتخابات ميان دوره اي مجلس شوراي اسلامي گچساران و باشت و خدمت خالصانه به مردم در تاريخ ١٤٠٠/٠١/١٠ به همراه مشاوران جوانش در کارگروه توسعه اشتعال و معیشت براي خدمت صادقانه به مردم برای استمداد […]

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس؛ سيد محمود فاطمي،رئیس کارگروه نفت،انرژی و پتروشیمی فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی براي ثبت نام در انتخابات ميان دوره اي مجلس شوراي اسلامي گچساران و باشت و خدمت خالصانه به مردم در تاريخ ١٤٠٠/٠١/١٠ به همراه مشاوران جوانش در کارگروه توسعه اشتعال و معیشت براي خدمت صادقانه به مردم برای استمداد از جدش امامزاده واجب التعظیم سيد محمود( مهميد) علیه السلام راهي مرقد مطهر این امامزاده در منطقه چاروسا شد.
در اين سفر زيارتي، تيم اجرايي مكتب سليماني براي برپايي نهضت اشتغال و كارافريني با هم در كنار مرقد مطهر آن امامزاده عهد و پيمان بستند كه با شعار صداقت در گفتار، عمل به وعده ها در كنار مردم محروم شهرستان هاي گچساران ، باشت و حومه همانند فرمانده ارشدشان حاج قاسم سليماني تا آخرين نفس برای ریشه کنی فقر و محرومیت فعالیت کنند و ذره اي از خدمتگزاري به همنوعانشان فروگزاري ننمايند.
دکتر فاطمی با تاكيد بر وجود منابع عظيم نفت و گاز گچساران و فقر و محرومیت حداکثری در این حوزه تاکید بر پیگیری مطالبات به حق مردم و اجرای طرحهای مولد و اشتغال زایی در همه زمینه را بیان فرمود که نتیجه نهصت سلیمانی اشتغال جوانان و بازگرداندن امید به زندگی میباشد.
وی گفت: در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیم و خدمات ارزنده و بي سابقه اي به مردم شريف و عزتمند ولي در عين حال مظلوم گچساران ، باشت و حومه خواهیم بود به طوري كه در تاريخ ماندگار و مثال زدنی باشد.
فاطمی به مردم وعده داد که خبرهايي بسیار خوشحال کننده و امید بخشی در راه است و دوران فقر و محروميت با شروع فعاليت هاي اين نهضت به امید خداوند رخت بر می بندد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...