افزونه جلالی را نصب کنید. 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6305 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام تبریک «حجت الاسلام موحد» به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج)
29 مارس 2021 - 15:52

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت-حضرت مهدی موعود(عج)- را تبریک و تهنیت گفت.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،متن پیام حجت الاسلام موحد بدین شرح است.

به نام خداوند روزِ فرج.باسمه الحق تعالی شانه.با اهداء تحیات زاکیات و سلام و صلوات بر سلسله اولیای الهی و تقدیم پاکترین سلام ها به حضور تابناک شما مردمِ دلباخته و مرید قاطبه ائمه هُدی سلام الله علیهم. حلول ماه آسمانی شعبان المبارک،اعیاد سابقه و لاحقه و علی الخصوص،سالروز طلوع شورانگیز حیات پر برکاتِ قیِّم العصر و الایام،موعود منتظَر،ترجمان بلند انتظار و حقیقت بهار حضرت مهدی آل محمَّد را بر جغرافیای کیان اسلام،اقلیم منوَّر شیعه،ملتِ دلشیفته آن غائب از نظر تهنیت و شادباش عرض می کنیم.رجاء واثق داریم آغاز سال ۱۴۰۰ با ظهور ولی الله الاعظم مقارن گردد و با تلالو حضور و ظهورش،غبار کژی ها و ناپاکی ها از بسیط خاک زدوده شود و عدل و انصاف،اخلاق و پاکی و در یک کلمه حاکمیتِ معنویت و عدالت بر اقطاب عالم،استیلا یابد.

بشریت ملولِ از بداخلاقی ها و نامردمی ها،فرج آن منجی الهی را به انتظار نشسته اند تا تحولی بنیادین در ساختار زمین و زمان رقم بزند ان شاء الله.با تبریک این عید سترگ و بشکوه،ظهور فرج آن ذخیره الهی را از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

سید محمد موحد

نماینده مردم شریف کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...