افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6330 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
گزارش کامل سفر یک روزه «سید محمد موحد» به دهستان دشمن زیاری (+تصاویر)
27 اکتبر 2021 - 0:38

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه صبح روز سه شنبه به اتفاق مسولان در سفری یک روزه به دهستان دشمن زیاری سفر کرد و مشکلات روستاها و طرح ها را مورد بررسی قرار داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، ادای احترام به شهدای روستاها و بازدید از روستاهای پیزک، کلات، لیرکک، دم اشکفت، قلعه دختر،شیخان، دشت بن، دره کل، گچی،کنجه زار، سادات مشهدی، برآفتاب، گاودانه،قلعه گل، سه گدار، چم مورد و بازدید از مرغداری بخشی، طرح های کشاورزی،بررسی مشکلات و دیدار مردمی در روستاها از مهم ترین بخش های این سفر بود.

استقرار بخشداری، پیگیری سد آبریز، عدم اجرای طرح هادی، اینترنت و نبود آنتن، افت فشار برق، عدم حمایت طرح های کشاورزی، آب شرب مشکلات مردم دشمن زیاری بود که با نماینده در میان گذاشتند.

شروع سفر حجت الاسلام موحد ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حضور در روستاهای کلات، دم اشکفت، و لیرکک در بین مردم و بررسی مشکلات بود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه در روستاها حضور پیدا کرد و ضمن دیدار مردمی مطالبات عمومی و شخصی مردم را مورد بررسی قرار داد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در حاشیه این سفر اظهار کرد:در ادامه سفر از شهرستان ها، امروز به بخش دشمن زیاری آمدیم تا مشکلات این حوزه را بررسی کنیم.

سید محمد موحد بیان کرد:بخش شدن این منطقه از مطالبات اساسی مردم این حوزه است که از طریق وزارت موضوع پیگیری شده و ذره ای کوتاهی نخواهم کرد و حق مردم است.

وی با اشاره به اینکه آثاری از طرح هادی در روستاهای این حوزه نیست گفت:از مدیر کل بنیاد مسکن خواستیم که همراه فرماندار روستاهای این حوزه را بررسی و علت اجرایی نشدن طرح هادی مشخص شود،در صورتی هم که نیاز بود با رییس بنیاد مسکن کشور هم نشستی جهت رفع این معضل داشته باشیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ همچنین کمبود فضای آموزشی،احداث سدهای  مقطعی و کوچک برای کشاورزی،نبود اینترنت را از دیگر مشکلات مردم برشمرد که پیگیری میشود و فرماندار و متولیان باید در دستور کار قرار دهند.

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد:سد آبریز از پروژه هایی است که هزینه آبرویی و زمانی زیادی در این راه  دادم.

حجت الاسلام سید محمد موحد با اشاره به اینکه برخی گفتند،موحد می خواهد آب را روی خوزستان قطع کند گفت:برای روشن شدن اذهان اقای نادران رییس کمیسیون تلفیق مجلس را از این مسیر آوردم تا ببیند،آب پشت سد،سه رود خانه قبل از آبریز است و میریزند پشت سد و ربطی به این سد احداثی ما ندارد.

موحد ادامه داد:با احداث سد آبریز ،نزدیک ۳۵  هزار هکتار زمین در کهگیلویه و چرام آبیاری میشود که در حوزه گردشگری،اشتغال و اقتصاد تحول عظیمی در منطقه ایجاد میشود و همه مردم و حوزه دشمن زیاری از آن منتفع می شوند‌.
وی افزود:به حول و قوه الهی احداث سد موجب رونق اساسی منطقه می شود.

در این سفر فرماندار،بخشدار و مدیران هلال احمر، جهاد کشاورزی ،گاز ،آب و فاضلاب، امور آب ،بهزیستی، دامپزشکی ،برق، معاون بنیاد مسکن حضور داشتند.

ذکر چند نکته:

_همراهی فرماندار و مدیران شهرستانی در این سفر

_پاسخگویی سید محمد موحد به مطالبات عمومی و شخصی

_تاکید نماینده و توجه به حوزه کشاورزی

_استقبال کم نظیر در همه روستاها از نماینده مردم

_ارتباط و گفتگوی صمیمی مردم با سید محمد موحد

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...