افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
18 اکتبر 2021 - 13:28
مدیرکل کمیته امداد: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری 25 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان به مددجویان پرداخت شد.
پ
پ

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری 25 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان به مددجویان پرداخت شد.

به گزارش عصرزاگرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره‌گیری و فرهنگ‌سازی جـهت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه دستگیری از نیازمندان همواره موردتوجه جدی مدیران کمیته امداد است.
وی تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسـترش فرهنگ یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و در نگاهی وسیع‌تر گره‌گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم جامعه، راه‌اندازی شده است.
مبشری بابیان اینکه از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شش‌ماهه نخست سال جاری 3316 مورد تسهیلات پرداخت‌شده است، گفت: مبلغ تسهیلات پرداخت‌شده در این خصوص بیش از 25 میلیارد و 640 میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان تحـت حـمایت برای مواردی چـون پرداخت هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی سبب حفظ عزت‌نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود، اظهار کرد: از محل اعتبارات این صندوق در سال جاری 2673 مورد تسهیلات حمایتی  بااعتبار 17 میلیارد و 335 میلیون تومان در سال جاری پرداخت شد.  
مبشری به پرداخت سه میلیارد و 930میلیون تومان تسهیلات در بخش اشتغال و خودکفایی به مددجویان در شش‌ماهه سال جاری اشاره و بیان کرد: با پرداخت این تسهیلات 359 مورد طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد اجراشده است.
وی تصریح کرد: مابقی تسهیلات پرداخت‌شده از اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در قالب تسهیلات مسکن، ودیعه مسکن، فرهنگی و آموزش به مددجویان پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: سرمایه‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از استان و یاری نیازمندان بسیار تأثیرگذار است به همین منظور از دستگاه‌های مختلف و مردم خیر هم استانی می‌خواهیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق یاری گر نیازمندان این نهاد باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...