افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آیت الله حسینی در جشن آغازامامت : انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از زمینه‌سازان منتظران ظهور هستند
17 اکتبر 2021 - 9:59

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمدگفت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از زمینه سازان منتظران ظهور اند که مورد هجمه ستمکاران و ظالمان قرار گرفته است.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از صبح زاگرس، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم جشنی که به مناسب عید بزرگ بیعت که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) در پارک ولایت یاسوج برگزار شد گفت: او امروز غایب است و شاید برخی ها او را نمی شناسند چون خیلی ها له بلوغ فکری نرسیده اند.

وی افزود: خیلی ها کودک هستند نمی دانند خون در بدن یعنی چی؟امام به منزله روح قلب در عامل است.

آیت الله نصیر حسینی گفت: وقتی که انسان که اشرف مخلوقات است به مقام امامت می رسد و تمام عالم با او مرتبت می شوند و با همه زبان ها می تواند سخن بگوید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه عالم حرف می زند،امام همه اینها را درک می کند و همع عالم به فرمان او در می اید و همه فرشتگان،جنیان،آب و خاک دریا به فرمان او در می ایند.

وی خاطر نشان کرد: همه شما کسانی که امروز اینجا نشسته ای همه شما را می شناید و می داند چه فرزندانی از شما بوجود خواهد آمد.

وی افزود: باید شاکر باشیم که خداوند ما را با حجتش کرده است، هر کسی بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است. اگر انسانی به رک و مقام عبادت کند اما ولایت اهل بیت عصمت و طهارت را نپذیرفته باشد بر خواست که انها را در آتش جهنم بیندازد.

وی گفت: شما از منتظران هستند ، درود بر شما خوش به سعات شما، اما عزیزان بدانید استکبار جهانی امروز با تمام تسلیهات خود به میدان امده است تا ما آمادگی ظهور را نداشته باشیم .

آیت الله نصیر حسینی افزود: شما در صحنه کربلا دید کسانی که شمشیر بر امام حسین (ع) کشیدند مسلمان بودند که نماز می خواندند پس حواستان باشید دشمن می داند کجا را بمباران کند به یقین عقیده مسمانان را هدف قرار میدهد .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمدگفت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از زمینه سازان منتظران ظهور اند که مورد هجمه ستمکاران و ظالمان قرار گرفته است.

در ادامه نیز ذاکرین اهل بیت(ع) به مولودی خوانی پرداخته و به تعداد300نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...