افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۲۱۷ طرح در کهگیلویه وبویراحمد باید تا پایان ۱۴۰۱ تکمیل شوند
11 اکتبر 2021 - 21:06

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱۷ طرح در استان در دست اقدام است که همه باید تا سال ۱۴۰۱ تکمیل شوند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، حشمت الله احمد زاده ظهر دوشنبه در نشست با ائمه جمعه استان افزود: بخشی از مشکلات استان در حوزه بهره برداری طرح‌ها و ساخت و سازها هستند که باید در این راستا افراد مجرب انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از مدیران که کم‌کاری کرده‌اند، تغییر می‌کنند، گفت: مدیرانی برای استان انتخاب می‌شوند که پاک دست بوده و در هر جایگاهی که قرار بگیرند در راستای خدمت به مردم باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پیشانی همه معیارها در جامعه روحانیت است و کارهای انقلابی و جهادی که انجام می‌شود، روحانیت در آن نقشی مهم دارد.

وی افزود: توسعه و تحول در استان نیازمند همت والای افرادی است که به دور از هر نوع حاشیه و بازی‌های سیاسی، فقط به فکر مردم بوده و در راستای حل مشکلات و مسائل مردم و استان گام برداشته و در این راستا جهادی و انقلابی عمل کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی در استان اظهار داشت: متأسفانه در برخی از نقاط استان آمار نزاع‌های دسته جمعی و خودکشی بالا بوده و باید در این راستا مبلغان فعالیت‌های فرهنگی خود را بیشتر کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...