افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دغدغه تسهیلات را نداشته باشید دولت در کنار شما است
22 مارس 2021 - 11:09
جهانگیری در جمع مردم سی سخت: معاون اول رئیس جمهور گفت: دغدغه اینکه تسهیلات کم هست، بلاعوض هست یا نیست نداشته باشید، دولت در کنار شما است. هر عددی در هر مقطعی که تشخیص داده شد که در کمک های بلاعوض اضافه شود یا به کمک های تسهیلاتی اضافه شود، مسئولان گزارش دهند ما اضافه می کنیم.
پ
پ



به گزارش عصرزاگرس ، امروز دوشنبه (2 فروردین 1400)، اسحاق جهانگیری به منظور بازدید از شهر زلزله زده سی سخت دقایقی پیش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در بدو ورود به فرودگاه یاسوج از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی مورد استقبال قرار گرفت.
معاون اول رییس جمهور پس از ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد به سی سخت سفر کرد.
معاون اول رییس جمهور در جمع مردم سی سخت اظهار کرد: من مطمئن هستم در مدت کوتاهی با کمک مردم سی سخت، همانطوری که دنا استوار است سی سخت را خواهیم ساخت. ما می توانیم و شما می توانید این مشکلات را حل کنید.
من مطمئن هستم تا پایان دولت امیدوار هستم ویرانی ها در سی سخت برطرف شود.
جهانگیری گفت: 4 روز بعد از زلزله در هیئت وزیران جلسه داشتیم، گزارش های لحظه به لحظه و خسارت ها به دولت گزارش داده شد.
در اولین روزهای این حادثه در مصوبه ای مقرر شد که 500 میلیارد تومان برای کمک به مردم زلزله زده اختصاص داده شود تا مردم بتوانند هزینه هایی را برای سرپناه یا اجاره خانه و موارد این چنینی داشته باشند.
جهانگیری اظهار کرد: حدود 1200 واحد تخریب شده، 2900 واحد تخریب تعمیراتی وجود دارد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دغدغه اینکه تسهیلات کم هست، بلاعوض هست یا نیست نداشته باشید، دولت در کنار شما است. هر عددی در هر مقطعی که تشخیص داده شد که در کمک های بلاعوض اضافه شود یا به کمک های تسهیلاتی اضافه شود، مسئولان گزارش دهند ما اضافه می کنیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...