افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
معاون اول رئیس جمهور وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد
22 مارس 2021 - 9:48
معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از شهر زلزله زده سی سخت دقایقی پیش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
پ
پ


به گزارش عصرزاگرس ، امروز دوشنبه (2 فروردین 1400)، اسحاق جهانگیری به منظور بازدید از شهر زلزله زده سی سخت دقایقی پیش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در بدو ورود به فرودگاه یاسوج از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی مورد استقبال قرار گرفت.
معاون اول رییس جمهور ضمن بازدید از شهر سی سخت، در جریان پیشرفت عملیات عمرانی، احداث و بازسازی قرار خواهد گرفت، پس از آن به منظور بررسی آخرین وضعیت شهر سی سخت در جلساتی با مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت خواهد کرد.

اسحاق جهانگیری صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دل هر وطن دوست و علاقمندی به ایران با شنیدن خبر زلزله سی سخت به درد آمد. دولت از همان لحظه مصوبه ای خیلی خوبی داشت که منازل آسیب دیده و تخریب شده را سریع بازسازی و تعمیر کنند و دستگاه‌های اجرایی خیلی سریع کارشان را شروع کردند.
وی افزود: سال ۹۹ سال سختی بود هم فشارهای تحریم و هم کرونا را داشتیم معیشت مردم به سختی گرفتار شده بود و نگرانی هایی که مردم نسبت به آینده داشتند و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را بر این مسائل به زلزله هم گرفتار شدند.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بالایی دارد و می تواند به قطب بزرگ گردشگری و قطب توسعه تبدیل شود، در جلساتی که با مسئولان خواهیم داشت، به توسعه، مشکلات توسعه، زیرساخت ها، راه ها، سدها، جلسه اقتصاد مقاومتی خواهیم پرداخت.
جهانگیری بیان کرد: امیدواریم هم دولت و مسئولان اقدامات خوبی انجام دهند و بتوانیم موانع توسعه را رفع کنیم.
معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: دولت می داند امروز مهمترین مسئله کشور بحث تولید است. استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین استان های نفت خیر کشور است. بزرگترین میادین نفتی کشور را دارد. ظرفیت بسیار بزرگی در پتروشیمی دارد.بخش اعظم آب کشور در این استان است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...