افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مطالبه‌ای مهم از آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد/پی‌گیر مسببان بی‌انصافی و بی‌عدالتی باشید
30 سپتامبر 2021 - 10:31
عصرزاگرس:

رئیس جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با دیدن رخساره مردم استان به محرومیت‌ها و البته بی‌عدالتی‌ها و بی‌انصافی‌هایی که در طول ۸ سال اخیر مردم این استان را علاوه بر مشکلات اقتصادی از لحاظ روحی و روانی نیز خسته و پریشان کرده پی خواهد برد.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس؛قرار است آیت الله رئیسی تنها یکی دو ماه پس از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند دولت مردمی از همین ابتدای راه همراهی با مردم را آغاز کرده و اکنون مردم هیچ حائلی بین خود و دولت جمهوری اسلامی نمی‌بینند.

رئیس جمهور قطعا در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با شنیدن حرف دل مردم و دیدن رخساره آن‌ها به محرومیت‌ها و البته بی‌عدالتی‌ها و بی‌انصافی‌هایی که در طول ۸ سال اخیر مردم این استان را علاوه بر مشکلات اقتصادی از لحاظ روحی و روانی نیز خسته و پریشان کرده پی خواهد برد.

مردمی که با چشم خود در روز روشن استخدام‌های طایفه‌ای، فله‌ای، خانوادگی و منطقه‌ای را دیدند، حق کشی‌ها و پایمال کردن حق و حقوق خود و فرزندانشان را توسط عده‌ای خاص که حاکم بلامنازع استان شده بودند با پوست و گوشت و استخوان لمس کردند.

آیت الله رئیسی در راس دولت مردمی باید قبل از هر اقدام و تصمیم گیری برای این استان گزارشی از حق کشی‌ها را در کهگیلویه و بویراحمد مطالبه کند به بازرسان ویژه خود دستور دهد تا به مدت چند روز با حضور در میان مردم و در مناطق مختلف پیگیر بی عدالتی‌های ۸ سال گذشته به خصوص در زمینه استخدام‌ها و بکارگیری‌های فله‌ای، قومی و منطقه‌ای باشد. مطالبه اصلی از آیت الله رئیسی خشکاندن ریشه به جا مانده از بی‌عدالتی‌هایی است که نیاز است بانی و بانیان آن نیز برای حساب پس دادن به قانون سپرده شوند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...