افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تاکید رئیس‌جمهور بر پایین آوردن سطح سن مدیران کشور
23 سپتامبر 2021 - 10:14
پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس گزارش می‌دهد:

رئیس‌جمهور روز گذشته در جلسه هیات دولت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و با تاکید بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات فرهنگیان، به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دستور داد پرداخت مطالبات معوقه از جمله حق‌الزحمه معلمان را در دستور کار قرار دهد.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس؛رئیس‌جمهور روز گذشته در جلسه هیات دولت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و با تاکید بر ضرورت رسیدگی و حل مشکلات فرهنگیان، به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دستور داد پرداخت مطالبات معوقه از جمله حق‌الزحمه معلمان را در دستور کار قرار دهد.

رئیسی در ادامه بر ضرورت بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: فعلا به خاطر شرایط کرونایی، مدارس به صورت مجازی و در برخی مناطق به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری، فعالیت خود را آغاز می‌کنند تا به مرور با بهتر شدن شرایط، شاهد آموزش حضوری در مدارس کشور باشیم.

رئیس‌جمهور در ادامه با تاکید بر لزوم شایسته‌گزینی در انتصاب‌ها اظهار کرد: تاکید دارم حتما از بازنشستگان استفاده نشود، چون خلاف قانون است.

در مواقعی هم که یک ضرورت جدی اقتضا می‌کند، باید مورد اضطراری را به صورت اضطراری حل کنیم‌ و نه اینکه دائمی شود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: مسوولان دولتی باید به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی پایبند باشند.

رئیسی ادامه داد: باید سطح سنی مدیران را پایین بیاوریم.

توافق با کشورهای همسایه برای حل مشکلاتبه گزارش رئیس‌جمهور همچنین سه‌شنبه شب در دومین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم، به دیدارهای خود با سران کشورهای همسایه و منطقه اشاره و تصریح کرد: مشکلاتی در روابط ایران با برخی کشورهای همسایه وجود داشت که در این دیدارها توافق کردیم مشکلات حل شود و فصلی نوین را در روابط پایه‌گذاری کنیم.

انتخاب استانداران بوشهر و کهگیلویه و بویراحمددرخبری دیگر از دولت، هیات وزیران در جلسه روز گذشته خود به ریاست سید‌ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری به احمد محمدی‌زاده و‌ سیدعلی احمدزاده به عنوان استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...