افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اولین شرکت دانش بنیان دهدشت ثبت شد
22 سپتامبر 2021 - 14:44
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت اولین شرکت دانش بنیان دهدشت گامی مهم در راستای توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش است.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس؛شمس الدین هاشمی از ثبت اولین شرکت دانش بنیان دهدشت خبر داد و افزود: مرکز رشد دهدشت می تواند در حوزه های فناوری و نوآوری پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرط شکوفایی مرکز رشد دهدشت، حمایت مسئولان این شهرستان است، گفت: اقتصاد کشور در سال‌های اخیر در حال تغییر از اتکا به منابع زیرزمینی، نفت، فولاد، سیمان و دارایی فیزیکی، به سوی اقتصاد دانش‌بنیان بر پایه دارایی‌های مبتنی بر دانش و تکنولوژی است.

هاشمی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه، طراحی و تولید کالا و خدمات، در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می‌ شوند و قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در سال ۱۳۸۹ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی سرآغاز گسترده‌ترین برنامه دولت برای حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را قانون حمایت از این شرکتها در سال ۸۹ عنوان کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...