افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
محرومیت استان ناشی از نگاه مدیران است
15 سپتامبر 2021 - 23:25

قلندر حسن پور معاون سازمان برنامه وبودجه استان کهگیلویه وبویراحمدبا اشاره به اینکه محرومیت استان نگاه مدیران است، گفت: توجه به زیرساخت های از مهمترین رویکردهای است که باید در دولت جدید مد نظر قرارگیرد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، قلندر حسن پور در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده با اشاره به مشکلات به خصوص مشکلات مناطق محروم استان گفت: با تغییر نوع نگاه مدیران می تواند بخش اعظمی از مشکلات مناطق محروم و کمتر برخوردار استان را رفع کرد.

وی افزود: توجه به زیرساخت های مهم در روستاها و مناطق عشایری که از مهمترین رویکردهای سازمان برنامه در سند توسعه ای است که امیدواریم در دولت جدید این مهم مدنظر قرارگیرد.

وی افزود:سازمان مدیریت به دنبال رفع محرومیت زدایی و تامین اعتبارات لازم برای خروج عشایر و روستائیان از محرومیت تامین خواهدشد.

قلندر حسن پور گفت:همدلی و همگرایی و همدلی مدیران می تواند نقش مهمی در رفع محرومیت ها خواهند داشت.

معاون سازمان برنامه وبودجه استان گفت: توجه به زیرساخت های اساسی در مناطق محروم نیازمند یک برنامه ریزی جامعه کوتاه مدت و بلند مدت است که امیدواریم این مهم از سوی مدیران رعایت شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...