افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
همه چیز درباره مرخصی زایمان و غرامت بارداری بیمه شدگان
11 سپتامبر 2021 - 13:17

پرداخت دستمزد و مزایای زنان شاغل باردار بیمه تامین اجتماعی از ۶ به ۹ ماه افزایش یافت.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: غرامت دستمزد ایام بیماری که با تاخیر پس از پایان مرخصی زایمان پرداخت می‌شد، در کوتاه‌ترین زمان و به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.
نورمحمدی با بیان اینکه این، کمکی به معیشت زنان شاغل بیمه شده در دوران بارداری و مشوق افزایش جمعیت است افزود: بیمه شدگان به منظور استفاده از این خدمت، با مراجعه به سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir مدارک خود را بارگذاری کنند. 
وی ادامه داد: مدارک مرتبط بیمه شدگان برای دریافت دستمزد ایام بارداری شامل گواهی ولادت فرزند، شناسنامه مادر و گواهی پزشک یا بیمارستانی که زایمان در آن انجام شده است، می‌باشد.
آقای نورمحمدی اضافه کرد: همچنین بیمه شدگانی که کارفرمایان آنها طبق ماده 64 قانون تامین اجتماعی که دارای مقررات دیگری هستند، می توانند هزینه های دوران استراحت خود را ازدستگاه زیربط دریافت کنند و تامین اجتماعی تنها هزینه معالجه و درمان آنها را پرداخت می کند

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...