افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تجلیل از تکاور برتر مسابقات روسیه در دهدشت
09 سپتامبر 2021 - 14:14
در مراسمی از افتخارآفرینی تکاور دهدشتی در تیم تکاوران دریایی سپاه در مسابقات بین اللملی نظامی روسیه ۲۰۲۱ تجلیل شد
پ
پ

به گزارش عصر راگرس ؛در این آیین حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه کهگیلویه گفت:امروز کشور به جوانان  که بازوان پُرقدرتی باشند برای پیشرفت کشور، سرشار از انگیزه‌ی ایمانی، بصیرت دینی، همّت بلند، فعال، پویا، با پشتکار اعتقادی و ایمانی نیاز دارد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین با قدردانی از افرادی با تلاش مستمر و پشتکار فراوان، هدفی جز برافراشته شدن پرچم مقدس جمهموری اسلامی ایران ندارند و برای کشور، شهر و دیار خود افتخار می آفرینند، بیان داشت: برای این شهرستان وجود چنین قهرمانان وارسته مایه افتخار و مباهات است و خوشحالیم که جوانان این منطقه با استعانت از خداوند متعال و روحیه بالایی که دارند، موجب ارتقای سطح ورزش کشور می‌شوند.

تیم تکاوران دریایی سپاه در رشته تهاجم دریابرد مسابقات بین المللی نظامی روسیه مقام سوم را کسب کرد و در این تیم هفت تکاور از استان کهگیلویه و بویراحمد هم حضور داشتند که یاسر بادسار از جمله آنها بود.

مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در سه مرحله خودروهای زرهی، میدان موانع و بقاء برگزار شده بود که تکاوران ایران در سه رشته مقام سوم را به دست آوردند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...