افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازی با آمار و ارقام کار این روزها در جلسات اداری کهگیلویه و بویراحمد
08 سپتامبر 2021 - 14:08

جلسات این روزهای کهگیلویه و بویراحمد آمار و ارقامی شده و خبری از ارائه برنامه برای توسعه استان نیست.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس،در این شرایط کرونایی جلسات به خصوص در حوزه اقتصادی برپا است و انتظار می‌رود حالا که جلسات در این شرایط کرونایی برگزار می‌شود مثمرثمر و منجر به توسعه استان شود.

اما ایرادی که به جلسات در استان وارد است اینکه جلسات فقط ارائه آمار شده و خبری از ارائه برنامه برای توسعه استان نیست.

جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی و یکی از منتقدین برگزاری جلسات در نشست کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری از تشکیل تنها ۳ جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری طی مدت ۶ ماه انتقاد کرد و گفت: اشتغال موضوع مهمی است لازم است دستگاه‌ها دغدغه اشتغال داشته باشند و بیش از گذشته برای ایجاد اشتغال پای کار باشند.

وی از مدیران انتقاد کرد  و گفت: مدیر را به جلسه دعوت می‌کنیم معاونش را به جلسه می‌فرستد و می‌گوید اگر استاندار رئیس جلسه بود اطلاع بده تا به جلسه بیام چنین چیزی تاسف‌آور است.

کیانی‌پور از نحوه برگزاری جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان انتقاد کرد و افزود: کارگروه فقط ارائه آمار و ارقام شده نباید تنها به امار و ارقام بسنده شود دستگاه‌ها باید برنامه توسعه استان ارائه دهند.

وی بیان کرد: در کارگروه حاضر می‌شویم  به آمار و ارقام دستگاه‌ها و بانک‌ها می‌پردازیم بعد بلند می‌شویم و می‌رویم در حالی که نیاز است کارگروه فعال‌تر شود دستگاه‌ها برنامه ارائه دهند کجا هستیم و می‌خواهیم به کجا برویم.

کیانی‌پور تاکید کرد: به عنوان نماینده بخش خصوصی از دستگاه‌ها می‌خواهم در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری برنامه ارائه دهند که چگونه می‌خواهند اشتغال ایجاد کنند، بیکاری را کاهش دهند و روستای بدون بیکار داشته باشند.

وی تصریح کرد: برنامه ارائه دهیم که برای توسعه روستاها و مناطق مختلف استان چه برنامه‌ای داریم.

شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کرونا و انتخابات باعث وقفه در جلسات شد به همین دلیل نتوانستیم به طور مستمر جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: تعداد جلسات مهم نیست بلکه مثمرثمر بودن جلسات مهم است.

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با تایید سخنان رئیس اتاق بازرگانی گفت: دستگاه‌ها برنامه توسعه اشتغال ارائه دهند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها حداکثر ظرف دو هفته به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کنند اگر برنامه ندارند از سازمان مرکزی برنامه بخواهند.فارس

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...