افزونه جلالی را نصب کنید. 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6333 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام مدیرکل ورزش و جوانان  سمنان به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پی نایب قهرمانی علی پیروج
06 سپتامبر 2021 - 15:13

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با ارسال پیامی به بهروز جهانبخش نایب قهرمانی علی پیروز در مسابقات دو میدانی پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را تبریک گفت.

پ
پ


به گزارش عصر زاگرس متن پیام سید محمد تقی علوی بدین شرح است.
برادر ارجمند جناب آقای جهانبخش
سرپرست محترم اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام؛
کسب عنوان نایب قهرمانی و دریافت مدال نقره مسابقات دومیدانی_ پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از سویی علی پیروج موجب شادی و غرور ملت ایران به ویژه مردم غیور و فهیم استان کهگیلویه و بویر احمد و جامعه ورزشی شد.
بدون شک این افتخار ورزشی کم‌نظیر و بیادماندنی در تاریخ این خط ثبت خواهد شد و فصل جدیدی برای درخشش جوانان پر انگیزه و با نشاط استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه رقابت های ملی و بین المللی ورزش باز خواهد کرد.
اینجانب کسب این مدال ارزشمند و غرورآفرین را به جنابعالی همکاران خوب و پرتلاش که با جدیت فراوان و همدلی در پشتیبانی و ایجاد بستر مناسب در تعامل با هیئت های ورزشی و همچنین قهرمان سربلند جوان خوش اخلاق و با انگیزه آقای علی پیروج خانواده گرانقدر ایشان مردم شریف و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد به ویژه جامعه ای سربلند ورزشی استان علی الخصوص هیئت نابینایان و کم بینایان استان که با تلاش شبانه‌روزی زمینه ایجاد این مباهات را فراهم نمودند را تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال تداوم موفقیت های ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد را در تمامی عرصه های ملی و بین المللی خواستارم.
در سایه الطاف باریتعالی و توجهات و عنایات حضرت ولیعصر عج موفق و منصور باشید.
سید محمد تقی علوی
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...