افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
سرهنگ برومندزاده خبرداد؛تزریق روزانه ۱۵۰۰ دُز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون سپاه فتح
05 سپتامبر 2021 - 13:04

سرهنگ سعید برومندزاده با اشاره به راه‌اندازی ۲ مرکز واکسیناسیون کرونا در یاسوج و گچساران توسط سپاه فتح گفت: روزانه ۱۵۰۰ دُز واکسن کرونا در این مراکز تزریق می‌شود.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با صبح زاگرس در خصوص واکسیناسیون عمومی مردم توسط بسیج و سپاه در استان گفت: در راستای دستور  مقام معظم رهبری و استفاده از همه ظرفیت های بسیج و سپاه و سایر نهاد ها در بحث مبارزه با ویروس کرونا سپاه فتح استان مراکز تجمعی واکسیناسیون را با همکاری  دانشگاه علوم پزشکی استان و مراکز بهداشتی شهرستان‌ها ایجاد وبا استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بسیج و سالن های ورزشی و  ۹ دی در مبارزه با شیوع و واکسینه کردن عموم مردم تلاش می کند. 

وی افزود: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ۲ مرکز اختصاصی از لحاظ مکان و نیروی انسانی متخصص، پرستار و واکسیناتور و همه کادر اجرایی در مرکز استان و شهر گچساران راه اندازی کرده است.

 برومندزاده  بیان داشت: در مرکز واکسیناسیون شهر یاسوج پیش بینی ۱۰ شده که ۵ خط آن فعال و به تناسب میزان واکسنی که در اختیار ما قرار می گیرد خط هافعال می شوند. او با اشاره به ظرفیت ۵ هزار دز واکسن در روز گفت: در حال حاضر روزانه ۵۰۰ نفر در حسینه ثارالله یاسوج واکسینه می شوند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فتح با تاکید بر اینکه از طریق دانشگاه علوم پزشکی گروه های سنی و جامعه  هدف به سپاه معرفی و متناسب با ظرفیت ها در این مرکز  واکسینه کردن مردم انجام می شود افزود: در مرکز گچساران  روزانه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر واکسینه می شوند. 

وی در خصوص کمک های مومنانه نیز افزود: از ابتدا  انتشار ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۲۰ هزار بسته معیشتی در راستای کمک به نیازمندان مبتلا به ویروس کرونا توسط فرماندهان نواحی توزیع شد. 

برومند زاده در پایان تصریح کرد: سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر راه اندازی مراکز واکسیناسیون، دانشگاه علوم پزشکی را با در اختیار گذاشتن نیرو و اماکن همراهی می کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...