افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ارائه رزومه نزدیک به 30 نفر برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/مردم شایعات انتخاب استاندار را باور نکنند
01 سپتامبر 2021 - 22:04

یک منبع نزدیک به دولت گفت: این طور نیست که برخی افراد با معرفی کردن خود در فضای رسانه ای بدنبال سهم خواهی باشند و قطعا منش آقای رئیسی و دلتمردان این گونه نخواهد بود.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از صبح زاگرس، روزهای داغ و سرنوشت ساز کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب استاندار جدید در حال سپری شدن است، اولین استاندار دولت مردمی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد می تواند امیدهای زیادی را در دل مردم زنده کند.

در این بین این روزها بازار داغ گمانه زنی ها بسیار بیشتر از همیشه شده است، به گونه ای که هر فردی که به رسانه ای نزدیک باشد خود را مدعی استانداری می خواند تا بلکه در آینده بتواند سهمی در این بین داشته باشد.

یک منبع نزدیک به دولت در گفت و گوی اختصاصی با صبح زاگرس گفت: از کهگیلویه و بویراحمد تا کنون 30 رزومه برای تصدی مسئولیت استانداری کهگیلویه و بویراحمد دریافت شده است که موارد در دست بررسی است.

این هم استانی ادامه داد: این افراد از منابع مختلف به وزارت کشور معرفی شده اند، هنوز هیچ گزینه قطعی نشده است و در حال پالایش هستیم که نهایتا روی 5 گزینه به فرایند انتخاب از بین آنها برسیم.

وی در پایان گفت: اینطور نیست که برخی افراد با معرفی کردن خود در فضای رسانه ای بدنبال سهم خواهی باشند و قطعا منش آقای رئیسی و دلتمردان این گونه نخواهد بود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...