افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی (+تصاویر)
28 آگوست 2021 - 9:23

رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه با رئیس اداره سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار کرد.

پ
پ

به گزارش عصر زاگرس دکتر سلیمان کریمی در این نشست اظهار داشت؛با توجه به شعارسال که از طرف مقام معظم رهبری محوری اقتصادی دارد و شعار ریاست محترم جمهور مبنی بر ساختن ایرانی قوی ،از ملزومات داشتن و ساختن ایران قوی توجه به تولید است ،لذا همه باید سعی کنیم از همه ظرفیت های موجود جهت این امر مهم استفاده کنیم
لذا کانون های فرهنگی مساجد می‌توانند در زمینه شناسایی ظرفیت ها و تشویق جوانان و خانواده ها توان های بالقوه موجود را به سمت بالفعل شدند هدایت کنند.
ما نیز در راستای اختیاراتی که وزارت دارد تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ازاین ظرفیت در بحث تولید و اشتغال با راه اندازی کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی بنحو مطلوب استفاده شود

کریمی افزود؛ استفاده از ظرفیت مساجد و جوانان پرشور انقلابی در حوزه تولید و اشتغال یکی از اولویت های کاری است که سعی داریم این امر را عملی کنیم.

وی عنوان کرد؛ هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی مساجد اکثرا جوانان پرشور و انقلابی هستند ظرفیت های زیادی دارند و می طلبد از این ظرفیت ها استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواهان تشویق جوانان جویای کار توسط مبلغین مذهبی و فرهنگی و کانون های مساجد جهت راه اندازی کارگاه های کوچک تولیدی ،ایجاد تعاونی های مختلف شد.

حجت الاسلام سید علیرضا ولایتی در این دیدار با بیان اینکه کریمی فردی ولایی و انقلابی است گفت؛ وی از نیروی های توانمند است در زمان جنگ و دفاع از ولایت فقیه بدون از شعار پیش قراول بوده است.

وی اظهار داشت؛ معضل اصلی مردم همچنین دغدغه رئیس جمهورمحترم، نماینده محترم و دلسوزان نظام بحث اشتغال است که شخصیت توانمند و تاثیر گذاری مثل جنابعالی را میخواهد که این دغدغه ها را عملی کند.

حجت الاسلام ولایتی تصریح کرد؛ دولت رئیسی دیدگاه خاصی نسبت به اشتغال دارد و با معرفی حضرتعالی میتوان به توجه ویژه دولت ایشان به شهرستان توجه کرد.

وی دغدغه خود را پیگیری امورات مساجد و هیئت های مذهبی دانست و گفت؛ با پیگیری ها جهت اشتغال جوانان انقلابی همکاری داشته باشید.

وی افزود؛ وام های اشتغال در اختیار نیروهای هیئتی قرار نگرفت اما حضرتعالی دیدگاه خوبی دارید پس میطلبد که جوانان انقلابی را حمایت کنید و از ظرفیت مساجد استفاده کنید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...