افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
انتساب وعده ارزانی به دکتر مخبر در شبکه های اجتماعی نادرست است
27 آگوست 2021 - 18:42
دفتر معاون اول رییس جمهور ؛ دفتر معاون اول رییس جمهور در اطلاعيه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به دکتر مخبر تکذیب کرد.
پ
پ


به گزارش عصرزاگرس، دفتر معاون اول رییس جمهور در اطلاعيه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به دکتر مخبر تکذیب کرد.
در این اطلاعيه همچنین تاکید شده است که دولت تمام توان و ظرفيت خويش را براي حل مشكلات معيشتي مردم، بازگشت ثبات بهاقتصاد كشور و مهار قيمت ها بكار گرفته و اميدواریم شاهد حل مسائل و مشكلات كشور در آينده اي نزديك باشيم.

متن کامل اطلاعیه دفتر معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با توجه به انتشار گسترده مطلبي در شبكه هاي اجتماعي با عنوان «ارزاني در راه است، مردم از خرید خانه و ماشین دست نگه دارندچون همه چیز ارزان خواهد شد» و انتساب آن به جناب آقاي دكتر مخبر معاون اول محترم رئيس جمهور، بدينوسيله به اطلاع مي رساند،بيان چنين مطلبي از سوي معاون اول محترم رئيس جمهور تكذيب مي شود.

شايان ذكر است، همانطور كه ملت آگاه و شريف ايران استحضار دارند، دولت مردمي از همين آغازين روزهاي فعاليت خود تمام توان وظرفيت خويش را براي حل مشكلات معيشتي مردم، بازگشت ثبات به اقتصاد كشور و مهار قيمت ها بكار گرفته و اميدواريم به لطف الهيو همراهي مردم عزيز ايران شاهد حل مسائل و مشكلات كشور در آينده اي نزديك باشيم.

دفتر معاون اول رئيس جمهور

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...